فال روزانه دوشنبه 11 اردیبهشت ۱۴۰۲/فال حافظ امروز

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.
تصویر فال روزانه دوشنبه 11 اردیبهشت ۱۴۰۲/فال حافظ امروز

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه با فال امروز من با ما همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۱ اردیبهشت:

فال روز تولد: این سال جدید از زندگیتان برای شما تحسین دیگران و پاداش زحماتی که در سال گذشته کشیده اید را به همراه خواهد داشت. منافع مادی ناگهانی و پیش بینی نشده و قراردادهای خارجی یا داخلی سودآوری در انتظارتان خواهند بود که هیچ چیزی مانع آنها نخواهد شد. در نیمه دوم سال احتمال رفتن به سفرهای خارجی چه برای کار و چه برای تفریح برای شما بسیار بالا خواهد بود. سرمایه گذاری هایی که با کمی ریسک همراه هستند را به سادگی از دست ندهید، زیرا به احتمال زیاد برای شما مفید خواهند بود. در فصل زمستان به احتمال زیاد خبرهای خیلی خوبی در ارتباط با فرزندانتان خواهید شنید و موفقیت های آنها باعث سربلندی شما خواهند شد. برای بهبود وضعیت حرفه ای خود باید برخی چیزها را تغییر داده و بازسازی کنید و در برخی زمینه ها نیز خلاقیت خود را به کار گرفته و از خودتان ابتکار نشان دهید. افزایش روابط اجتماعی در زمینه روابط شخصی و حرفه ای اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت، به ویژه برای آنهایی که به دنبال نیمه گمشده خود هستند.

فال امروز متولدین فروردین:

امروز احساس می کنید بعد از زحمات بسیار زیادی که طی روزهای اخیر کشیده اید باید به خودتان استراحتی بدهید تا از لحاظ روحی کمی به آرامش برسید. درست است که اگر بخواهید امروز هم می توانید کار کنید و اتفاقا عملکردتان خیلی هم خوب خواهد بود، اما قطعا از لحاظ روحی و روانی مجبور به تحمل فشاری بیش از حد توانتان خواهید شد که شاید توانی برای ادامه هفته برای شما باقی نگذارد. اگر برایتان مقدور است در خانه مانده و کمی استراحت کنید. دوستی نیاز به کمک فکری دارد اما غرور زیاد اجازه نمی دهد آنرا مطرح کند شرایطش را درک کنید و او را از این وضعیت نا بسامان برهانید ، این روزها رفتارتان طوریست که از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه ، شما حالا خواهان چیزهای بیشتری هستید بهتر است بطور جدی در مورد کاری که مایل به انجامش بودیده اید فکر کنید تا جای ممکن از جمعها دوری نکنید تا منزوی نشوید.

فال امروز متولدین اردیبهشت:

امروز به خواب هایی که دیده اید کمی بیشتر توجه کنید! این رویاهای شبانه معانی و نشانه های خاصی را در خود دارند که با نوشتن آنها و فکر کردن به آنچه یادداشت کرده اید به چیزهای جالبی پی خواهید برد. حتی اگر همین امروز به معنای این خواب هایتان پی نبرید اگر پس از چند روز بار دیگر به آنها رجوع کنید متوجه آنها خواهید شد. شما در حال حاضر احساس می کنید که به تغییراتی کلی در زندگی خود نیاز دارید و در کمال تعجب خواهید دید که رویاهایتان شما را به مسیر درست هدایت خواهند کرد. مایلید شخصى را براى کارى که به نظرتان درست است متقاعد کنید؛ بهتر است زمان را به این شکل هدر ندهید. احساسات خود را کنترل کنید. اندیشیدن به روش هاى جدید براى بهبود روابط عاطفى تان ایده اى منطقى است. متاسفانه در تجزیه و تحلیل مراحلى که براى رسیدن به مقصودتان باید از آنها عبور کنید، تا حدى دچار ناامیدى و یأس خواهید شد. بجاى آنکه به دیگران سخت بگیرید، در توقع هاى خودتان تجدید نظر کنید.

فال امروز متولدین خرداد:

امروز شما احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان دارید و دلیل آن هم خیلی پیچیده نیست. صبح که از خواب بیدار شده و در آینه به خودتان نگاه می کنید خواهید دید که ظاهرتان در بهترین وضعیتی قرار دارد که در چند ماه گذشته داشته است. وقتی هم که از خانه بیرون می روید انعکاس این موضوع را به راحتی در اطرافیانتان خواهید دید. نگاه های دیگران و تحسین و توجهی که از جانب آنها دریافت می کنید این احساس را در وجود شما پر رنگ تر خواهد کرد. برای رفع مشکلات دیگران بسیار تلاش میکنید اما متاسفانه خودتان هم به نوعی درگیر میشوید. سعی نکنید که به تنهایی از پس همه کارها بربیاید تکیه کردن به دوست صمیمی و قابل اعتماد دقیقا همان چیزیست که نیازمندش هستید. پا پیش بگذارید اعصاب خسته تان به استراحت نیاز دارد درصورت بروز اختلاف نظرها در محل کار یا تحصیل تان با حوصله و تدبیر عمل کنید.

فال امروز متولدین تیر:

امروز از آن روزهایی نیست که سرشار از انرژی هستید. این اواخر به سختی کار کرده اید و نیاز دارید که باتری هایتان را مجددا شارژ کنید. اگر نمی توانید تمام روز را در خانه بمانید حداقل چند ساعتی مرخصی گرفته و کمی زودتر به خانه بروید و بقیه روز را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. البته بهترین گزینه برای شما ماندن در خانه و خواندن کتاب مورد علاقه تان در حالی که روی تختتان لم داده اید و یا تماشای تلویزیون روی راحت ترین کاناپه منزلتان خواهد بود. بازگشت به اصول اساسی می تواند راهکاری حساس و سخت باشد. هرچه زندگی را راحت تر بگیرید فردا برایتان راحت تر میشود . به دوستانتان نشان دهید که قدردان و حامیشان هستید. اگر رازی در دل دارید از افشای آن خودداری کنید. روی کاری که می دانید درست است تمرکز داشته باشید تا دیگران نیز همراهتان شوند. رفتار سرد و بی تفاوت شخصی به دلسردیتان منجر میگردد.

فال امروز متولدین مرداد:

امروز باید حواستان به جیبتان باشد و مواظب باشید که بیشتر از وسعتان خرج نکنید. در این که شما عاشق خرید کردن هستید هیچ شکی نیست، اما امروز ممکن است به صورت جنون آمیزی خرید کنید و حتی حاضر شوید برای چیزهایی که هرگز از آنها استفاده نخواهید کرد پول زیادی بدهید. به احتمال خیلی زیاد علاقه شما نسبت به نصف چیزهایی که امروز می خرید کاملا زودگذر است و شاید حتی فردا از بعضی از آنها متنفر شوید! اگر خرید واجبی ندارید بهتر است امروز اصلا به مراکز خرید نروید. در جهت مخالف بودن با اطرافیانتان میتواند به بحثی شدید و تلخ منجر شود و در صورت ادامه این سرسختی نتایج ناگواری به بار خواهد آمد شما با این ترتیب بیشتر با خودتا لجبازی میکنید به جای اینکه مسائل به ظاهر غیر قابل حل را به حال خود رها کنید تا جای ممکن آنها را تجزیه و تحلیل کنید موانعی که حالا با آنها مواجه میشوید به هیچ وجه تصادفی یا اتفاقی نیستند.

فال امروز متولدین شهریور:

امروز شما بر خلاف ویژگی های شخصیتی همیشگی خود تمایل زیادی برای این که در مرکز توجه قرار بگیرید از خود نشان نمی دهید و ترجیح می دهید در خانه بمانید، اما امروز برای پیوستن به گروهی که علایق و عقاید مشترکی با شما دارد روز خیلی خوبی خواهد بود. این کار علاوه بر این که می تواند اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار داده و باعث رشد و پیشرفت شما شود باعث خواهد شد از لحاظ روحی و عاطفی نیز احساس بهتری داشته باشید. بهترین کاری را انجام دهید که در توان دارید و به سخنان دیگران توجهی نکنید. به زور چیزی را به جلو نبرید. مطمئن باشید که برای موفقیت باید صبور و شکیبا باشید.اکنون بهترین زمان است تا از اهدافتان فهرستی تهیه کنید. با افرادی ارتباط برقرار کنید که شما را در رسیدن به اهدافتان ثابت قدمتر میکنند. از لحاظ عاطفی اکنون به شدت نیازمند راهی هستید تا از این مرحله ی زندگیتان عبور کنید.

فال امروز متولدین مهر:

شما ذهنی هوشیار و کنجکاو دارید و امروز از این توانایی خود برای پی بردن به برخی مسائل پیچیده به بهترین نحو استفاده خواهید کرد. به احتمال زیاد موضوع اصلی این تحقیقات مسائل علمی خواهد بود و اگر از منابع اینترنتی برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید نتایج مفیدی به دست خواهید آورد. اگر به دنبال سطح بالاتر و نتایج قابل اعتمادتری هستید بهتر است به سایت های دانشگاه ها و مراکز علمی-تحقیقاتی سر بزنید و اطلاعاتی را که در منایع غیر مطمئن می بینید را به راحتی نپذیرید. قبل از آنکه کاری را به اتمام برسانید همه جوانب را در نظر بگیرید و از درست بودن تصمیمتان اطمینان حاصل کنید اوضاع همیشه یکجور باقی نمی ماند حتی اگر حالا نتوانید مسیر واضحی برای رسیدن به موقعیت ایده آلتان ببینید بهتر است فعلا کمتر به آینده بیندیشید و حالتان را سر و سامان بدهید هدفی دارید که باید همین حالا آن را دنبال کنید در امر کسب و کار با شانس خوبی روبرو مواجه خواهید شد

فال امروز متولدین آبان:

شرایط کیهانی نشان می دهند که قرار است به صورت غیر منتظره ای اوضاع اقتصادیتان بهتر شده و یا پولی که حتی فکرش را هم نمی کرده اید از جایی که انتظارش را ندارید به دستتان خواهد رسید. این موضوع فوق العاده است، اما هنوز زمان خوبی برای جشن گرفتن نیست! درست است که اوضاع به نفع شما رو به تغییر است، اما همین حالا این اتفاق نخواهد افتاد و کمی طول می کشد تا پولی که وعده داده شده است به دستتان برسد. به زندگی عادیتان ادامه دهید، اما با دانستن این که اوضاع رو به بهبود است با اطمینان خاطر رو به اهدافتان گام بردارید. در رفتارتان با دیگران تا حدی تصنعی عمل میکنید، بصلاح شما نیست دیگران را به زور مجبور به توجه نکنید به دلیل اتفاقات این اواخر این روز ها احساس میکنید به بن بست رسیده اید و نمی توانید روی هیچ کس حساب کنید بهترین زمان است تا تمام قید و بند های بیهوده و دست و پا گیر را از خود جدا کرده و با تمرکز بر روی آنچه واقعا خوشحاتون میکند هدف و روش جدیدی در زندگیتان پیش بگیرید .

فال امروز متولدین آذر:

امروز شما احساس می کنید که دقیقا می دانید چه می خواهید و چه کار باید بکنید، اما یک نفر کنارتان ایستاده است که می خواهد عقاید، نظرات و حمایت خود را به شما تحمیل کند. اگر استقلالتان برایتان اهمیت دارد برای آن بجنگید. امروز عطر عاشقی را می شود در فضا استشمام کرد. اگر پیش از این عشقتان را یافته باشید امروز آتش این عشق شعله ورتر از قبل خواهد شد و رکودی که برای مدتی رابطه تان را در بر گرفته بود بالاخره از بین خواهد رفت. مجبورید مدتى را صرف کنار آمدن با شرایط اخیر کنید حالا که احساس میکنید از آرامش بیشترى در زندگى بر خوردارید بهتر است تا میتوانید سنگ صبور شخصى در اطارفتان باشید و از زخم زبان بپرهیزید انرژیتان راروى بهبود موقعیت اجتماعی تان متمرکز کنید به زودى لازم است نسبت به آینده به نحوه جدى ترى فکر کنید به درک و بینش خود اعتماد کامل داشته باشید.

فال امروز متولدین دی:

امروز به شما توصیه می شود که در انجام هیچ کاری به تنهایی پیش نروید و حتی اگر فکر می کنید که توانایی لازم برای پیش بردن کارهایتان را دارید هم حتما قبل از هر کاری با دوستان و نزدیکان خود مشورت کنید و نظر آنها را هم جویا شوید. شما روح خلاقی دارید و امروز این خلاقیت بیش از هر وقت دیگری است و نمی توانید جلوی تخیلات خود را بگیرید. اگر تا بحال به نوشتن فکر نکرده بودید امروز با این همه ایده های خلاقانه می تواند زمان خوبی برای شروع یک داستان کوتاه و یا حتی یک رمان خیلی جالب باشد. عشق به شکلی ساده وارد زندگیتان میشود و شما را به تفکر و تصمیم گیری وا میدارد. ممکن ا ست اطرافیان و دوستانتان از تصمیم های شما گیج و متعجب شوند. در زندگی مشترک و عاطفی تان اگر منطقی تصمیم گیری کنید بیشتر احساس خوشبختی خواهید کرد. ممکن است از نظر مالی تا حدی در تنگنا قرار بگیرید. با وجود آنکه اطرافیان توجه لازم را ندارند اما میتوانید با پشتکار و ایستادگی راه خود را به جلو باز کنید.

فال امروز متولدین بهمن:

اگر در فکر این بوده اید که برای دنیای اطرافتان کاری کنید و ایده هایی برای کمک به بهتر شدن این دنیا در سر داشته اید امروز زمان عملی کردن این افکار فرا رسیده است. کارهای زیادی هستند که شما می توانید در این جهت به انجام برسانید، لازم نیست این کارها خیلی بزرگ باشند و یا تمام دنیا را متحول کنند، همین که به یک نفر کمک کنید مثل این است که گامی در جهت تغییر تمام دنیا برداشته باشید. نصبت به درست بودن تصمیمتان خیلی ازخود مطمئن هستید و این اعتماد بنفس کاذب میتواند درد سرهایی برایتان ایجاد کند اطلاعات نادرست میتواند به دوستیتان صدمه بزند. لازم است برخلاف میلتان در جلسه کاری شرکت کنید عدم حضور شما در آن جلسه میتواند پیامدهای ناگواری در برداشته باشد. آرامش واقعی از دنیای بیرون حاصل نمیشود آنرا در درونتان بیابید.

فال امروز متولدین اسفند:

در زمینه حرفه ای اکنون برای شما فرصت پیشرفت و موفقیت فراهم شده است، اما این شرایط تنها در صورتی فراهم خواهد شد که خودخواهی و خودمجوری را کنار بگذارید و در هماهنگی با سایر اعضای تیم و همکارانتان پیش بروید. وقتی منافع جمع را در نظر بگیرید حفظ منافع شخصی خود را نیز تضمین خواهید کرد. اگر علاقه طولانی مدتی به عکاسی یا فیلم سازی داشته اید امروز فرصت خوبی برای این که این علاقه خود را دنبال کنید خواهد بود، زیرا این امکان برای شما وجود خواهد داشت که مهارت های خود را در ای زمینه افزایش دهید. ضعفهایتان در طى انجام کارى جلوه گر میشوند،براى پوشاندن این ضعف ها باید بیشتر تلاش کنید،،اگه بتوانید به موقع بر احساسات و عواطفتان غلبه کنید فرصت عالى در اختیارتان قرار میگیرد که میتوانید با بهره گیرى از آن بیشترین تغییر را در زندگیتان رقم بزنید..به جاى اینکه بین ایده هاى جدید و مختلف در ذهنتان گردش کنید روى طرحى کار کنید که در گذشته آغاز کرده بودید.

نحوه گرفتن فال حافظ

برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

فال حافظ امروز با تفسیر دقیق

نیت کرده ، دکمه را بزنید.

جایگاه گرفتن فال نزد ایرانیان

اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

دیرینه گرفتن فال حافظ :

اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

483118