کارشناس داوری دیدار پارس و استقلال؛ از قضاوت داور لذت بردم

کارشناس داوری فوتبال گفت: از قضاوت داور بازی پارس جنوبی و استقلال لذت بردم او یک قضاوت بی‌نقص داشت.
تصویر کارشناس داوری دیدار پارس و استقلال؛ از قضاوت داور لذت بردم

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا یزدانی کارشناس داوری در مورد نحوه قضاوت احمد محمدی در بازی پارس جنوبی و استقلال در جام حذفی اظهار داشت: این داور یک قضاوت تقریباً بی‌نقص را به نمایش گذاشت. دوندگی بسیار خوبی داشت و جایگری‌هایش کاملاً مناسب بود. پنالتی که در دقایق ابتدایی مسابقه برای استقلال اعلام کرد هم یک تصمیم کاملاً درست بود. بعد از آن هم دیگر برای استقلال دیگر پنالتی در محوطه جریمه پارس جنوبی رخ نداد حتی سعید مهری بازیکن استقلال در یک صحنه مرتکب شبیه‌سازی شد که داور به درستی به بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد.

وی افزود: در ثانیه‌های پایانی مسابقه هم مدافع پارس جنوبی قصد داشت با فریب داور یک پنالتی بگیرد که داور به درستی تصمیم به ادامه بازی گرفت هیچ پنالتی در دقیقه 120+4 رخ نداد.

یزدانی با اشاره به قضاوت خوب محمدی گفت: تمام کارت‌های زردی که او در این مسابقه به بازیکنان و مربیان و عوامل نشان داد کاملاً درست بود. مشکل اصلی فوتبال ما اکنون اطراف زمین است. افراد بیرون از زمین به دلیل آنکه اشراف کامل به قوانین ندارند مشکلاتی برای داوران ایجاد می‌کنند. داور حتی به درستی به دروازه‌بان حریف هم به خاطر اتلاف وقت کارت زرد نشان داد. از قضاوت این داور لذت بردم.

منبع: فارس

482892