فال تاروت روزانه جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

تصویر فال تاروت روزانه جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲

به گزارش سایت خبری پرسون، از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

فروردین

کارت تاروت: ارابه

موفقیت یک سربالایی است. شما نباید به خاطر اینکه سفر طولانی یا دشوار است، متوقف شوید. به مسیر خود ادامه دهید! تا زمانی که تسلیم نشوید می توانید به اهداف و رویاهای خود برسید.

اردیبهشت

کارت تاروت: شوالیه چوبدست

از کوچک شروع کنید. مسیر موفقیت نباید هموار یا آسان باشد. تمام آنچه لازم است، تمایل به شروع است. اولین قدم شما یک نقطه عطف مهم است. شما این نقطه عطف را دارید.

خرداد

کارت تاروت: ده شمشیر (وارونه)

حس می کنید قلب شما در حال شکستن است. شما امروز کمی قوی تر شده اید و هر روز شجاعت، قدرت و مقاومت خود را رشد می دهید.

تیر

کارت تاروت: هفت چوبدست (وارونه)

زندگی امروز گیج کننده است. وقتی مطمئن نیستید که قدم بعدی شما باید چه باشد، به هیچ وجه قدمی برندارید. اشکالی ندارد که وقتی مردد هستید اقدامی انجام ندهید.

مرداد

کارت تاروت: نه جام

خیلی از احساسات قوی و قدرتمند باعث می شود احساس سردرگمی کنید. در حال حاضر نظرات بسیاری به اشتراک گذاشته می شود، و انگار نمی توانید بفهمید به کدام یک باید گوش دهید.

شهریور

کارت تاروت: چهار شمشیر (وارونه)

زندگی امروز کمی آشوب آور است. شما چیزهایی را پشت سر گذاشته اید که برایتان سوال شده آیا خودتان باعث و بانی همه آن ها بوده اید، یا اتفاق بوده اند.

بعضی اوقات حتی اگر بخواهید نمی توانید مسئولیت کامل همه چیز را به عهده بگیرید. موارد خاصی باید توسط شخصی که خود مسئله را ایجاد کرده است، رسیدگی شود.

مهر

کارت تاروت: جادوگر

شما آنقدر استعدادها و توانایی های زیادی دارید که تصور نمی کنید به کمک افراد دیگر نیاز داشته باشید.

اما امروز ممکن است نیاز به درخواست کمک داشته باشید. خجالتی نباشید! دوست به همین درد می خورد!

آبان

کارت تاروت: قدرت

شما همه تان را بخشیده اید. شما هرچه در توان داشتید، به پای کسی ریختید که در نهایت شما را رها کرد!

اما از این تجربه آموخته اید و حتی اگر فکر می کنید اعتمادتان به این شخص را از دست داده اید، در عوض او به شما کمک کرده است تا هوشمندانه تر عمل کنید.

آذر

کارت تاروت: ده جام

عشق زیادی در زندگی شما وجود دارد و از همه طرف شما را احاطه کرده است. تقریبا می توانید عشقی را که دریافت می کنید، احساس کنید و پر از نور و گرما شوید.

دی

کارت تاروت: نوباوه جام

اجازه ندهید لحن یا نوع انتقال پیام، باعث شود باعث شود از گوش دادن به آن دلسرد شوید. مردم انواع و اقسام اشتباهات را مرتکب می شوند اما پیامی که به شما می رسانند، ارزش شنیدن دارد.

بهمن

کارت تاروت: خورشید (وارونه)

ابتدای روز ممکن است دقیقا طبق برنامه ریزی پیش نرود، اما این بدان معنی نیست که شما امروز را از دست داده اید.

ایمان داشته باشید که در پایان همه چیز به نتیجه خواهد رسید و درس هایی که اکنون می آموزید بعدا به نفع شما خواهد بود. به روند اعتماد کنید و به جلو بروید.

اسفند

کارت تاروت: پاپ اعظم

قوانین مهم هستند، حتی اگر به دلخواه شما نباشند. اگرچه در مورد پیروی از آن ها باید احتیاط لازم را داشت، اما احترام به توافق ها و تعهدات نیز مهم است.

482565