نقش مهم و بسزای برادران اهل سنت در دفاع از انقلاب

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: نقش برادران اهل سنت در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به ویژه در کردستانی که همواره خط ، کانون و نقطه هدف تجزیه‌طلبان و دشمنان نظام است بسیار پررنگ بوده است.
تصویر نقش مهم و بسزای برادران اهل سنت در دفاع از انقلاب

به گزارش سایت خبری پرسون، قاضی زاده هاشمی در دیدار با امام جمعه سنندج اظهار کرد: مردم کردستان از مردمانی غیور و مظلومی هستند که از روزهای قبل از پیروزی انقلاب تا امروز در حراست از این خاک و نظام جانفشانی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: کردستان یک ویژگی خاصی دارد و بعضا ممکن است که خانواده بزرگ و سترگ شهدا در این استان در کنار اینکه عزیزان خود را در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن فدا کردند مورد هجمه و آزار از سوی گروهک‌های ضدانقلاب هم قرار گرفته‌اند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: بزرگترین وظیفه ما در کردستان غیر از رسیدگی به مسائل مادی، رسیدگی به جایگاه بزرگ و عزیز خانواده شهدا است.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: اگر امنیتی در این استان وجود دارد به خاطر خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی شهدا بوده است.

وی با بیان اینکه ما در جریان دفاع از انقلاب از گروه‌های مختلف قومی، دینی و مذهبی شهدای زیادی داده‌ایم، گفت: در چند روز اخیر پیکر شهیدی از عاشوری تفحص شد.

وی افزود: نقش برادران اهل سنت در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بسیار پررنگ بوده به ویژه در کردستانی که همواره خط و نقطه هدف تجزیه‌طلبان بوده است.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: هدف از این دیدار تقدیر از علمای دینی و روحانی در نقش پررنگ آنها در بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جامعه بوده است.

منبع: فارس

482432