وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن

به هر بخش زندگی که نگاه کنید، هزینه‌های بالایی را همراه آن می‌بینید. بعضی‌اوقات از توجه به آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنیم تا کمی پس‌انداز و صرفه‌جویی کنیم؛ اما بخش‌هایی مانند درمان هستند که نمی‌توان نسبت به آن‌ها بی‌توجه بود؛ به تعویق انداختن کارهای مربوط به درمان و پزشکی باعث می‌شود با گذر زمان شرایط بدتری را تجربه کنیم و درمان سخت‌تر از قبل شود. دریافت وام ۳۰ میلیونی سلامت به شما کمک می‌کند که از این تجربه‌های تلخ دور شوید.
تصویر وام ۳۰ میلیونی بدون ضامن

به گزارش سایت خبری پرسون، وام 30 میلیونی پزشکی برای 3 گروه دکترنکست، بانک آینده و جهادکالا است. این گروه‌ها باهم تصمیم گرفته‌اند مراکز معتبری را برای حوزه درمان و پزشکی معرفی کنند تا افراد بتوانند با دریافت این وام قبل از حاد شدن شرایط، درمان خود را انجام دهند. بعد از تایید‌شدن وام، تا یک ماه زمان دارید هر خدمتی که در این حوزه نیاز دارید را تا سقف این مبلغ دریافت کنید. اگر شک دارید که این وام برای شما مناسب است یا خیر، حتما ادامه را بخوانید.

چه کسی ضامن ما می‌شود؟

زمانی‌که قصد دارید وام بگیرید، باید شخصی را به‌عنوان ضامن پیدا کنید تا با دریافت آن موافقت شود. هر فردی برای این هدف مناسب نیست و باید یک نفر از کارمندان دولت، افراد شاغل بازار آزاد با پروانه کسب و مشتری خوش‌حساب بانک مورد نظر شما باشد. در این روزها که زندگی همه با سختی گره خورده است، پیدا کردن چنین فردی که بخواهد به ما کمک کند، سخت است.

بهتر است از وام 30 میلیونی بدون سپرده کمک بگیرید. در شرایط وام 30 میلیونی بانک آینده نیازی به هیچ ضامنی ندارید؛ بنابراین در زمان کوتاه‌تری به خواسته خود می‌رسید و وقت‌تان برای پیداکردن ضامن گرفته نمی‌شود. همین‌طور به دسته چکی هم نیاز ندارید تا با وام شما موافقت شود. تنها با یک امضا که به‌صورت غیرحضوری از شما گرفته می‌شود، می‌توانید برای دریافت وام اقدام کنید.

هر وامی، وام نیست!

وام‌ها شرایط مختلفی دارند. درصد بازپرداخت یکی از این موارد است. بعضی اوقات وابسته به کار و سرمایه‌گذاری که انجام می‌شود، درصد بالا و پایین می‌شود. در مسیرهای سرمایه‌گذاری درصدهای بالا معقول است؛ چرا که قرار است با آن بودجه، سرمایه چندین ‌برابری به شما برگردد؛ اما از آن‌جایی‌که برای موضوعات پزشکی خبری از سود و بازگشت چند برابری پول نیست، بهتر است وام‌هایی را انتخاب کنید که بهره کمی دارند. در وام 30 میلیونی دکترنکست به این موضوع توجه فراوانی شده و این وام با کمترین بهره به شما پرداخت می‌شود.

تا کِی می‌توانید وام خود را برگردانید؟

همان‌طور که از واژه وام برداشت می‌شود، باید مبلغ دریافتی را به‌همراه بهره آن به بانک برگردانید. بعضی‌اوقات دقیقا بعد از دریافت مبلغ، شرایط فشرده در نظر گرفته می‌شود و باید در مدت‌زمان کوتاه آن را پس‌دهید؛ اما اقساط وام 30 میلیونی که برای دکترنکست است، با یک ماه تنفس شروع می‌شود؛ یعنی بعد از دریافت مبلغ، یک ماه هیچ مبلغی پرداخت نمی‌کنید. این زمان، به کارهایی که باید انجام دهید، اختصاص پیدا می‌کند. بعد از گذشت این زمان، بین 1 تا 3 سال زمان دارید تا قسط وام 30 میلیونی بانک آینده را پرداخت کنید؛ بنابراین سختی و فشار بازپرداخت این وام بسیار پایین است.

وامی گسترده‌تر از بیمه تکمیلی

زمانی‌که صحبت از بیمه می‌شود، همه به بیمه تکمیلی اشاره و از مزایای آن صحبت می‌کنند؛ اما این بیمه بعضی از خدمات درمانی را پوشش نمی‌دهد؛ برای مثال شما برای عمل‌های زیبایی نمی‌توانید از این بیمه استفاده کنید؛ به همین خاطر بهتر است به وام 30 میلیونی فکر کنید که می‌توانید برای تمام بخش‌ها از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید برای باروری، ترمیم دندان‌ها و عمل‌های زیبایی اقدام کنید، وام 30 میلیونی بانک آینده گزینه مناسب‌تری نسبت به تمام بیمه‌ها است.

دریافت وام 30 میلیونی با چند کار کوچک

برای دریافت کافی است به صفحه وام 30 میلیونی در سایت دکترنکست سر بزنید. در این سایت ثبت‌نام کنید و مدارکی که برای این هدف در نظر گرفته شده ‌است، ارسال کنید. سپس مدت کوتاهی منتظر بمانید تا این مدارک بررسی شوند. اگر آن‌ها بدون مشکل و مساله‌ای بودند، به بانک آینده فرستاده می‌شوند. بانک باید برای دریافت وام 30 میلیونی فوری به شما کارت بدهد. زمانی‌که کارت آماده شد، از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد. با داشتن آن کارت، می‌توانید به مراکزی سر بزنید که آماده ارائه این خدمات هستند تا کار خود را انجام دهید.

482359