به گزارش سایت خبری پرسون، این اثر فاخر، که میتواند راهنمای جامع برای ارتباط مؤثر باشد، حاصل بیش از پنج سال تحقیق و پژوهش و مصاحبه عمیق با نخبگان و مشورت با اساتید برجسته دانشگاهی در عرصه رسانه و مجریان برتر تلویزیونی است.
به گواه نخبگان رسانه و اساتید متخصص این حرفه، یک مجری برای محبوب بودن، نیاز به کسب دانش و بهرهبرداری از تجربه خود و دیگران دارد که خطوط روشن این راه در این کتاب برای مخاطبین، به خوبی ترسیم شده است.انتشارات شهرآب، مسئولیت نشر و توزیع «مجری محبوب» را بر عهده دارد.
کتاب مجری محبوب هشتم اردیبهشت ماه، با حضور مجریان تلویزیون و متخصصین رسانه رونمایی خواهد شد.