استقلال را ببریم چه حرفی دارند بزنند؟

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پش از دربی گفت: شرایط به گونه‌ای است که هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند. این نشانه خوبی است که شاهد یک بازی با کیفیت باشیم.
تصویر استقلال را ببریم چه حرفی دارند بزنند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی ۱۰۰ اظهار داشت: یکی از مهمترین دربی‌هایی است که به یاد دارم. با توجه به شرایط جدول مساوی به درد تیم‌ها نمی‌خورد و هر دو را از گردونه قهرمانی دور می‌کند. به خاطر همین هر دو تیم به دنبال برد هستند.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شوند. این نشانه خوبی است که شاهد یک بازی با کیفیت باشیم. ان‌شاالله بتوانیم شرایط خوبی را برای خودمان رقم بزنیم. در دربی‌ها حفظ تمرکز در طول بازی خیلی مهم است. استقلال و تیم ما بازیکنان باکیفیت و شرایط کیفی خوبی دارند. فکر می‌کنم شاهد یک دربی جذاب باشیم. امیدوارم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. هدف اول ما جز پیروزی چیز دیگری نیست. تمام برنامه ریزی تمرین ما و صحبتی که با بچه‌ها کردیم فقط به بردن دربی فکر کردیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سختی داریم. استقلال هم تیم با کیفیتی است. مربی خوب و کاربلد و بازیکنان با کیفیتی دارد. استقلال تیم قابل احترام و مدعی قهرمانی است. بازی برای هر دو تیم سخت است. هر تیمی بتواند از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند و در دفاع ‌بدون اشتباه باشد می‌تواند برنده شود.

گل‌محمدی در مورد اینکه یکی از مهمترین دربی‌ها با حضور کم تماشاگران برگزار می‌شود و آیا این مساله روی کیفیت هر دو تیم تاثیر می‌گذارد، عنوان کرد: چرا، این دربی می‌توانست بالای صدهزارنفر تماشاگر داشته باشد اما به خاطر امکانات قدیمی و فرسوده به این مشکل خوردیم. ساعت دربی را ببینید. یک ساعت از بازی نصف زمین آفتاب و نصف دیگر سایه است. حیف است. این همه بی سلیقگی... می‌توانستند در ساعتی برگزار کنند که هواداران بیشتری بیایند و تیم‌ها هم لذت ببرند ولی بی سلیقگی زیاد است. این نشان می‌دهد متاسفانه اولویت فوتبال نیست. فقط هدفشان این است که یک بازی بدون دردسر برگزار کنند و تمام شود برود وگرنه دلیلی ندارد دربی به این جذابی و حساسی را ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار کنند.

وی در خصوص داوری این دیدار، گفت: قبل از بازی درست نیست در مورد داوری صحبت کنیم. برای پیام حیدری و تیم داوری آرزوی موفقیت دارم. ان‌شاالله عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین مرد زمین حیدری باشد.

گل‌محمدی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس معتقدند در آستانه دربی مشکلات استقلال حل شد تا این تیم انگیزه بیشتری داشته باشد، گفت: این‌ها تصمیمات مدیریتی است. زیاد به بازی و بحث‌های فنی مربوط نمی‌شود. در مورد این مسائل اظهار نظر نمی‌کنم. دوست دارم تمرکزم بیشتر روی مسائل فنی باشد. این‌ها بحث‌های مدیریتی و هواداری است که ورود نمی‌کنم.

گل محمدی در خصوص شایعه جدایی از پرسپولیس گفت:
من فقط یک سوال دارم، اگر من نتیجه بگیرم دونادونی کجا می‌رود؟ نگران من هستند یا دونادونی؟ امیدوارم جواب خوب برای آن بنده خدا داشته باشند که یک جا بتواند برود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور لئاندرو پریرا در ترکیب اصلی گفت:
این که چه کسی بازی کند بستگی به تمرین دارد. هر بازیکنی خوب بتواند تمرین کند، بازی می‌کند. این سوالاتی است که بستگی به عملکرد بازیکن دارد.

481769