مهران رجبی از مردم به‌خاطر حاشیه خودمونی عذر خواهی کرد

مهران رجبی مجری با انتشار ویدئویی نسبت به حواشی ایجاد شده در قبال پخش صدای هنرمند موسیقی کشورمان از مردم خراسان شمالی و مردم ایران عذرخواهی کرد.
تصویر مهران رجبی از مردم به‌خاطر حاشیه خودمونی عذر خواهی کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، بشامگاه سه‌شنبه در برنامه خومونی شبکه سه سیما با اجرای مهران رجبی پس از پخش بخشی از ترانه فولکلور توسط هنرمند موسیقی نواحی کرمانجی، سهراب محمدی، از یک شرکت کننده خواسته می شود صدای او را تقلید کند و به این بهانه باعث خنده شوند. این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقه مندان به این هنرمند همراه شد.

در پی بروز این حواشی، مهران رجبی دقایقی پیش با انتشار ویدیویی گفت: در یکی از قسمت های برنامه «خودمونی» خواستیم یادی از استاد بلامنازغ موسیقی کشورمان مرحوم سهراب محمدی کنیم. ظاهرا این یادآوری برای برخی دوستان ما دلخوری ایجاد کرده، اگر چنین است از طرف خودم و همه ی عوامل «خودمونی» عذرخواهی می‌کنیم و انشالله که رفاقت ما برقرار باشد تا «خودمونی های» دیگر.

رجبی در عین حال از علاقه ویژه خود به این هنرمند گفته و در خاطره این که از دیدار با این هنرمند داشته، عنوان کرده است: یک بار خدمت استاد سهراب محمدی 16 - 17 سال پیش رسیدم و از ابراز علاقه خود به او گفتم. یکی به دلیل اینکه علاقه مند به موسیقی نواحی هستم. دوم به این دلیل که هم نام پدرم هستید و سوم اینکه خیلی شبیه به مرحوم موذن زاده اردبیلی هستید؛ و این که شما در شمال شرق و او در شمال غرب قرینه جغرافیایی دارید جالب است، این را باید به فال نیک بگیریم. خلاصه اوقات خوشی بود که سپری شد.

سعید آقاخانی کارگردان دیگر سریال تلویزیون، «نون خ» هم که در آن به فرهنگ و موسیقی مردم کرد ایران زمین داشته، در واکنش به حواشی برنامه خودمونی نوشته بود: این برنامه کارشناس ندارد؟ ناظر کیفی ندارد؟ چطور به خودتان اجازه دادید صدای اسطوره کرد کرمانج رو به تمسخر بگیرید؟

منبع: ایسنا

481560