فال ابجد فردا پنجشنبه 31 فروردین 1402/ شانست امروز چی میگه؟

فال ابجد فردا پنجشنبه 31 فروردین 1402 را برایتان در این نوشتار قرار دهید تا دسترسی آسانی به این فال داشته باشید و طالع خود را ببینید. در ادامه با ما در مجله خبری پرسون همراه باشید.
تصویر فال ابجد فردا پنجشنبه 31 فروردین 1402/ شانست امروز چی میگه؟

به گزارش سایت خبری پرسون، فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد زیادی به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد پرداخته ایم.

فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین فروردین

فروردین

فال ابجد شما: ب د د

تعبیر : وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می‌کند. /هم اکنون زمانی است که تمام تلاش‌ها و انرژی‌های خود را صرف انجام کاری می‌کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید.

فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

فال ابجد شما: د د ب

تعبیر : شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می‌بایست با حقایق روبرو شوید. / عدم وابستگی و اتکا به دیگران / قدر خود را بدانید./ استفاده از تجربیات / حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگه داشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد.

فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین خرداد

خرداد

فال ابجد شما: د ج ج

تعبیر : نیرنگ/ فریب/ حیله‌گری/ اشتباه/ رسوایی/ خفت/ خطر/ دورنگی

فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین تیر

تیر

فال ابجد شما: آ ج د

تعبیر : وقفه/ تعلیق/ تغییر/ واژگونی / ملالت/ ترک کردن/ فداکاری/ بن بست/ برای تصمیم‌گیری بهتر است صبر کنید/ واگذار کردن چیزی برای به دست آوردن چیزی بهتر.

فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر : گوشه‌گیری/ دقت/ مراقبت/ کناره‌گیری از جمع و تمایل به تنهایی/ ممکن است اشاره به شخصی باشد که مثل یک معلم چیزهای مهمی را به شما آموزش می‌دهد.

.فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر : یک شخص بد باطن/ خشونت/ فاجعه/ سقوط / تجربیات عجیب/ سرکشی.

فال ابجد فردا 31 فروردین متولدین مهر

مهر

فال ابجد شما: ب د آ

تعبیر : پیروزی و پاداش بعد از کاری سخت و دشوار/ بعضی اوقات این حروف سمبل شخصی سرسخت است که تسلیم نمی‌شود/ استقامت/ پشتکار/ آشفتگی/ پریشانی/ وسیله نقلیه .

فال ابجد روزانه 31 فروردین متولدین آبان

آبان

فال ابجد شما: د د د

تعبیر : بازسازی/ تندرستی/ تصمیم مهمی که باید گرفته شود./ هوشیاری/ بهبود بیماری / خیرخواهی/ عدالت‌خواهی/ قضاوت

فال ابجد روزانه 31 فروردین متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر : دانش/ حکمت/ بینش/ خلوص/ پاکدامنی/ بی‌طاقتی/ نگرش به باطن/ برای جوابی که در جستجو هستید به رویاهای خود توجه کنید و به صدای باطن گوش دهید./ صبور باشید و منتظر لحظه مناسب برای انجام عمل باشید.

فال ابجد روزانه 31 فروردین متولدین دی

دی

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر : عشق/ توازن/ اعتماد/خوش‌بینی/ شروع یک رابطه عاطفی/انتخاب مهمی که بهتر است بیشتر در موردش فکر کنید.

فال روزانه ابجد 31 فروردین متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر : اصالت/ ابتکار/ مهارت/ اراده‌ قوی/ اطمینان به‌خود/ یک مأموریت

فال روزانه ابجد 31 فروردین متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر : دستیابی/ انجام شدن کاری/ ثبات/ یک شخص لایق/ اعتماد/ ثروت/ رهبری/ اقوام مذکر/ قدرت و همت.

راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد که در این بخش از نمناک شرح داده شده است آشنا شویم.

انواع حروف ابجد

سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

  • ابجد کبیر
  • ابجد صغیر
  • ابجد وسیط

اعداد نسبت داده شده به 28 حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد 1 تا 1000 بین 28 حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از 9 بزرگتر است را به 9 تقسیم کنیم آن اعداد ابجد صغیر بود و اگر به جای 9 بود، اعداد ابجد کبیر را به 12 تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

به اندازه ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف «ی» برابر با 100 و یا ابجد کبیر حرف «ق» برابر 10000 خواهد بود.

481556