آمادگی سمنان برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر

استاندار سمنان گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان آمادگی کامل را به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در تعطیلات عید فطر داشته باشد.
تصویر آمادگی سمنان برای پذیرایی از مسافران در تعطیلات عید فطر

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران استان در سالن یادگار امام (ره) استان اظهار کرد: از مجموعه کمیته‌ها و فرمانداران استان در خصوص پیشبرد مطلوب اهداف در حوزه ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران تقدیر می‌شود.

وی افزود: فروش بیش از سه میلیارد تومان صنایع‌دستی در بازارچه‌های محصولات صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۲ در استان امری ارزشمند است.

هاشمی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت مناسب برای فروش محصولات هنرمندان، معرفی پتانسیل‌های استان و همچنین افزایش ماندگاری مسافر از مزایای این بازارچه‌ها بود.

وی عنوان کرد: ساماندهی و زیباسازی مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی برای استفاده مسافران و زائران یکی از نکات مثبت در حوزه اقدامات ستاد خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۲ بود.

استاندار سمنان گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان، جانمایی و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم به‌ منظور استقرار بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی و توسعه بومگردی‌ها در روستاهای استان به‌ منظور پذیرایی از مسافران و زائران در دستور کار قرار داشته باشد.

منبع:فارس

481551