«اتما آموزش» توسط اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برگزار می شود

اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برای اولین بار با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه آموزش نوین در سطح کشور نسبت به برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور سراسری و امتحانات نهایی با نام «اتما آموزش» اقدام نموده است.

تصویر «اتما آموزش» توسط اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان برای اولین بار با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه آموزش نوین در سطح کشور نسبت به برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور سراسری و امتحانات نهایی با نام «اتما آموزش» اقدام نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان (اتما) برای اولین بار با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و با هدف گسترش عدالت آموزشی و توسعه آموزش نوین در سطح کشور نسبت به برگزاری دوره‌های آمادگی کنکور سراسری (به روش نکته و تست و مرور تمامی نکات مهم) و امتحانات نهایی برای رشته‌های تجربی و ریاضی با نام «اتما آموزش» و به نشانی اینترنتی amoozesh.etma.ir اقدام نموده است.

براساس این گزارش، در برگزاری این دوره‌ها، از دبیران مدارس تیزهوشان تهران (علامه حلی ۱) و ‌مولفین کتب کمک آموزشی مطرح در کشور استفاده شده است.

خاطرنشان می شود این دوره‌ها شامل ۱. تدریس فشرده مباحث و نکات به همراه تست و آزمون ، ۲. امکان پرسش از اساتید ، ۳. آزمون های مبحثی بعد از کلاس‌ها برای تثبیت مباحث و خودارزیابی دقیق‌تر و‌ بهتر ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است امکان دریافت برنامه جمع بندی متناسب با طرح درس اساتید وجود دارد.

با توجه به هزینه اندک (دو و نیم میلیون تومان در مقابل دوره‌های مشابه که با هزینه های بسیار گزاف و بدون پشتیبانی مشاوره‌ای ) ، این دوره مناسب برای دانش‌آموزان سراسر کشور (از جمله مناطق محروم و کمتر برخوردار) فراهم شده است.

اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان امیدوار است گامی هر چند کوچک در راستای تحقق گسترش عدالت آموزشی و استفاده همه فرزندان ایران از امکانات مناسب بردارد.

481431