به گزارش سایت خبری پرسون، خدمات غیرحضوری این بانک در سال ۱۴۰۱ مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته، بهطوری که بیش از یک میلیون و ۵۳۰هزار نفر حساب خود را بهصورت غیرحضوری و از طریق ابزارهای آنلاین افتتاح کردند.
تعداد افتتاح حسابهای آنلاین در سال ۱۴۰۰ بیش از ۷۱۵هزار مورد بوده و این آمار حاکی از رشد ۱۱۴ درصدی عملکرد بانک در این شاخص است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران یکی از بانکهای پیشگام در ارائه خدمت غیرحضوری بوده، بهطوری که افتتاح حساب آنلاین از طریق وبسایت را از سال ۱۳۹۶ و افتتاح حساب از طریق همراهبانک را از سال ۱۳۹۹ ارائه کرده است. بسیاری از خدمات غیرحضوری ارائه شده از سوی این بانک برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی ارائه شده است.
این بانک در سال گذشته نیز با راهاندازی پیشخوان مجازی و پلتفرم کیوبانک، گامی جدیتر برای توسعه ابزارهای ارائه خدمات غیرحضوری خود برداشت.