رئیسی نشان داد با کسی عهد اخوت نبسته است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور با کنار گذاشتن وزرا و رؤسای سازمان‌های کم‌کار ثابت کرد که با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته است.
تصویر رئیسی نشان داد با کسی عهد اخوت نبسته است

به گزارش سایت خبری پرسون، صدیف بدری در گفت‌وگویی اظهار کرد: رئیس جمهور کشورمان شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا با همراهی وزرا و مسئولان دلسوز کارهای مردم را به شکل شایسته به پیش برده و مشکلات و نارسایی‌ها به سرعت رفع شود.

وی تصریح کرد: در این مسیر رئیس جمهور ثابت کرد که با هیچ کسی تعارفی ندارد و آنهایی که دولت را نمی‌توانند به اشکال مختلف همراهی کنند باید جای خود را به مدیران تازه نفس و علاقه‌مند به خدمت به مردم بدهند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از پرداخت دیرهنگام حقوق فرهنگیان به قدری ناراحت بودیم که انتظار داشتیم رئیس جمهور با عوامل و مسببان این امر برخورد قاطع کند که در ۲ مرحله این کار انجام شده و امیدواریم به شکل مناسب در این زمینه دلجویی از فرهنگیان انجام شود.

بدری ضرورت اجرای دقیق آئین‌نامه‌ها و مقررات رتبه‌بندی معلمان را بر اساس مصوبات مجلس یادآور شد و افزود: اگر مصوبات مجلس ایراد و اشکالی داشته باشد، قطعاً اصلاح‌شدنی است و ما انتظار داریم هر چه سریع‌تر رتبه‌بندی به شکل واقعی برای معلمان اجرایی و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید هر چه سریع‌تر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی را به مجلس معرفی کند تا بررسی دقیق‌تر در این زمینه انجام شود.

بدری اضافه کرد: انتظار می‌رود سایر وزرایی که با دولت همراهی لازم را ندارند، مورد ارزیابی دقیق‌تر قرار گرفته و نسبت به جابجایی افراد توانمند به ویژه در حوزه اقتصادی گام‌های مؤثر و جدی‌تری برداشته شود.

بدری اضافه کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کرده باید تمرکز اصلی را بر مسائل اقتصادی مردم گذاشت و اگر این امر اصلاح شود، سایر مسائل جامعه نیز به شکل مناسب روند بهبودی و سامان مناسبی خواهد یافت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با تعامل دولت و مجلس در سال‌جاری بخش عظیمی از مشکلات مردم و گره‌های آنها برطرف و افزایش توان خدمت‌رسانی را شاهد باشیم.

480560