تعجبم از این است که حالش خوب بود

ناگفته‌های روز حادثه مرگ کیومرث پوراحمد

مهرداد پوراحمد برادر کیومرث پوراحمد درباره شب حادثه درگذشت این کارگردان برجسته سخن گفت.
تصویر ناگفته‌های روز حادثه مرگ کیومرث پوراحمد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهرداد پوراحمد، برادر کیومرث پوراحمد در پاسخ به اینکه آیا اخبار منتشره درباره خودکشی مرحوم کیومرث پوراحمد صحیح است یا خیر، اظهار کرد: واقعاً خودمان هم نمی‌دانیم که چه اتفاقی افتاده و آیا این اخبار درست است یا نه، چون ایشان برای سفر در شمال بودند برای همین قرار است ما حرکت کنیم تا صبح آنجا باشیم.

پوراحمد افزود: اگر اشتباه نکنم برادرم از روز پنجم یا ششم نوروز برای سفر به شمال رفته بودند و ما هر شب باهم حرف می‌زدیم و اتفاقاً حالشان هم خیلی خوب بود. ما معمولاً گپ‌های سینمایی با هم زیاد داشتیم، فقط دیشب را حرف نزدیم. اگر چیزی که درباره فوتشان می‌گویند درست باشد تعجب من از این است که حالشان خیلی خوب بود و یک‌ذره تناقض دارد! باید ببینیم چه چیزی پیش می‌آید. من هنوز فوتشان را باور ندارم.

او درباره اینکه مراسم خاک‌سپاری مرحوم کیومرث پوراحمد در اصفهان برگزار خواهد شد یا در تهران، توضیح داد: این مورد را هم هنوز نمی‌دانم چون همسر ایشان هم حال خوشی ندارند و نمی‌دانم وصیت‌نامه‌ای دارند یا خیر؛ البته هروقت صحبت می‌شد برادرم گاهی به ما می‌گفتند اصفهان و گاهی می‌گفتند تهران. حالا نمی‌دانم آیا نوشته‌ای دارند یا دراین‌باره به کسی چیزی گفته‌اند یا نه. ولی احتمال قریب‌به‌یقین در تهران انجام خواهد شد چون خانواده‌شان در تهران هستند و برای آن‌ها راحت‌تر است که سر بزنند.

منبع: همشهری آنلاین

479717