تقوی:

جایی برای اقامه نماز در هواپیماها وجود ندارد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که باید شرکت‌های هواپیمایی جای مناسبی برای اقامه نماز مسافران در هواپیما در نظر گیرند چون بعضا افراد مجبور می‌شوند در راهروهای هواپیما یا جلوی در سرویس بهداشتی نماز بخوانند.

تصویر جایی برای اقامه نماز در هواپیماها وجود ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدرضا تقوی در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: امسال مقام معظم رهبری سال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که باید با جدیت پیگیری شود تا مشکلات اقتصادی و معیشتی کاهش یابد. با توجه به منابع گرانقدر و طبیعی و نیروهای ارزشمند انسانی می‌توان مشکلات را حل کرد و مردم را از این شرایط معیشتی و گرانی و تورم عبور داد.

وی در تذکر دیگری با تاکید بر اینکه باید فکری به حال جلوگیری ازاصراف به ویژه در مسئله حامل‌های انرژی صورت گیرد، گفت: باید فکری برای صرفه جویی در مصرف گاز در زمستان آینده داشته باشیم. دولت تلاش کند تجدید نظری در مصرف گاز صورت گیرد. بخاری‌ها استاندارد نیست و به شدت مصرف را بالا می‌برد. باید از فناوری‌های جدید استفاده کنیم.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری گفت: موضوع اقامه نماز در پایانه‌ها و حمل و نقل عمومی به خصوص هواپیماها مورد توجه قرار گیرد. در هواپیماها به دلیل نبود جای نماز برای مسافران آنها مجبورند و یا جلوی در سرویس بهداشتی نماز بخوانند که سد راه مسافران می‌شود. در این زمینه کوتاهی صورت می‌گیرد و شرکت‌های هواپیمایی جای نماز برای مسافران در نظر نمی‌گیرند. باید در پایانه‌ها هم در این باره فکری شود.

479414