گران‌فروشی بلیط هواپیما در ایام نوروز/ مجلس ورود می‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی هستیم که کمیسیون عمران به این موضوع ورود می‌کند.

تصویر گران‌فروشی بلیط هواپیما در ایام نوروز/ مجلس ورود می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، اقبال شاکری با اشاره به تشدید گران‌فروشی بلیط پروازهای داخلی در ایام نوروز، اظهار داشت: متأسفانه همواره به ویژه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی بلیط هواپیما هستیم.

وی بیان کرد: افزایش خودسرانه قیمت خدمات عمومی از جمله افزایش نرخ بلیط وسایل حمل و نقل عمومی مانند هواپیما چندمین بار است که اتفاق می‌افتد و ما خواستار برخورد با متخلفان هستیم. این موضوع نباید دیگر تکرار شود و نتیجه برخورد با متخلفان هم باید رسانه‌ای و اعلام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته وزیر راه و شهرسازی به صراحت و با جدیت اعلام کرد که این افزایش قیمت‌ها برخلاف قانون است و تاکید کرد در موضوع سوءاستفاده از نرخ بلیط هواپیما و گران فروشی تعارف نداریم و به سراغ خاطیان خواهیم رفت. مجلس هم خواستار برخورد با گران‌فروشان بلیط هواپیماست تا این گران‌فروشی‌ها دیگر تکرار نشود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما چندین بار در کمیسیون عمران مجلس جلسه گذاشته و به موضوع گرانی بلیط هواپیما ورود کردیم و از مسئولان ذیربط خواستیم که این شرایط را کنترل کنند. مجلس مخالف گران‌فروشی است و قطعاً کمیسیون عمران مجلس در اولین جلسه کاری خود این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

شاکری تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری باید جلوی این گران‌فروشی‌ها را بگیرند. همچنین در ظرفیت هواپیماها و نحوه کیفیت آن هم مسائلی وجود دارد که باید مرتفع شود.

479213