آخرین وضعیت پرداخت طلب استراماچونی

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.

تصویر آخرین وضعیت پرداخت طلب استراماچونی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی فتح الله زاده‌ مدیرعامل استقلال پس از آخرین جلسه‌ با اسپانسر گفت: تا پنجشنبه ظهر وضعیت اسپانسر استقلال‌ مشخص خواهد شد. اگر پول به باشگاه‌ بیاید من یک روزه آن را جابجا می‌کنم. همراه اول اسپانسر تیم ما نبود و به چند شرکت‌ از جمله همراه اول پیشنهاد دادیم که اسپانسر ما شوند؛ می‌تواند این شرکت قبول کند یا قبول نکند. ما باید تلاش کنیم اسپانسر پیدا کنیم.

مدیرعامل استقلال با ارائه پیشنهاد گفت: من سه پیشنهاد دارم. زمین کمپ ناصر حجازی سندی دارد که آزاد است و می‌توان با ارائه این سند بخشی از پول را به ما و بخشی را به وزارت ورزش بدهند. گفتیم شرکت یا بانکی بیاید که ۱۰۰ میلیارد به اسقلال قرض بدهد یا سازمان خصوصی سازی به استقلال کمک کند و بعد از فروش سهام، بدهی ما را کم کنند. آقای قربانزاده تلاش می‌کند و همراه من است. من با او قهر نیستم. به این بنده خدا اطلاعات غلط داده بودند. هر امضایی که وجود دارد امضای مدیرعامل است و این موضوع طبیعی است.

او افزود: چک گفته شده چک چهار بازیکن بوده است و ۱۰ سال از آن می‌گذرد. از نظر قانونی ۱۲ یا ۱۴ میلیارد می‌خواستند و طبق ابلاغ قوه قضائیه باید این پرداخت را انجام می‌دادیم. با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم مبلغ را به ۵ میلیارد کاهش دادیم. هرکس سندی آورد که بنده پول گرفتم به او جایزه می‌دهم. آن چک هم ۴۰۰ میلیون نبود بلکه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از ۱۰ سال پیش بود.

او در خصوص زمان کم باقی مانده‌ برای پرداخت بدهی باشگاه‌ استقلال به استراماچونی هم گفت: تا فردا بعد از ظهر تمام تلاش خود را انجام‌ خواهم داد. اگر نشد صادقانه به هوادار اطلاع می‌دهم.

فتح‌الله‌زاده درباره‌ اینکه آیا دولت کمکی کرده‌ یا نه؟ گفت: دولت صحبت‌های خود را داشته‌ است. یک عده این وسط کار را خراب می‌کنند و آن‌ها همان‌هایی هستند که می‌گویند کار استقلال در AFC تمام شده و محروم شده است.

او ادامه داد: باشگاه‌ استقلال‌ پیگیر طلب‌های خود از احکام خارجی و داخلی است. همه را پیگیری کردیم و مسئول وصول‌ آن من نیستم.

478898