کپی «یاغی» سریال پرمخاطب کشورهای عربی!

پخش سریال «المتمرد» در کشورهایی چون مصر، عربستان و عراق با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.
تصویر کپی «یاغی» سریال پرمخاطب کشورهای عربی!

به گزارش سایت خبری پرسون، سریال عراقی المتمرد که از ابتدای ماه مبارک در شبکه MBC العراقیه و مجموعه شاهد (کشورهای عربی) پخش می‌شود، ظاهرا کپی ضعیفی از سریال یاغی محمد کارت است.

ماه رمضان، فرصت مغتنم کشورهای عربی برای ارائه جدیدترین محتواهای خود به مردم است. در این ماه پلتفرم شاهد تعداد زیادی از تولیدات کشورهای عربی را رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

سریال المتمرد به معنای یاغی و یاغی‌گری، قصه زندگی پسری به نام اصیل است؛ جوانی با معرفت و مودب که به همراه مادرش در محله‌ای فقیرنشین زندگی می‌کند و سال‌های زیادی است به دنبال شناسنامه برای خود بوده! شغل فعلی اصیل شستشوی خودروها در خیابان است او البته در گذشته با گروهی خلافکار همکاری داشته و به خاطر مادرش با آنها قطع همکاری کرده است.

سر دسته گروه خلافکار، نذار است که با سرقت خودروها و اسقاط کردن آنها زندگی می‌گذارد. پسر او علاء با اصیل در کل کل قدرت و ورزش بوکس است.

اصیل هم علاقمند به ورزش بوکس است و باشگاهی را پیدا می‌کند که در آن ورزش کند و پس از آن به نظافت باشگاه مشغول شود.

دختری به نام شهد نیز از خانواده‌ای در همان محله، حامی همیشگی اصیل بوده و دستبندی را برای یادگاری به اصیل هدیه می‌دهد.

نذار با عکس گرفتن از اصیل و شهد در کنار هم، اصیل را مجبور به مبارزه خیابانی و شرط بندی می‌کند. در مسابقیه اول، اصیل پیروز می‌شود و پول قابل توجهی بدست می آورد ولی در مسابقه دوم، نذار او را وادار می‌کند که به پسر خود یعنی علاء شکست بخورد که در همین مسابقه شخصی که صاحب بزرگترین باشگاه بوکس عراق است، حضور دارد و ...

از سویی خانواده شهد قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند و همین موضوع سبب می‌شود که «اصیل و شهد» با هم از شهر فرار کنند و...

478812