تسلیت روسای سازمان سنجش و دانشگاه تهران به رییس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری

روسای سازمان سنجش و دانشگاه تهران درگذشت مادر حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را تسلیت گفتند.
تصویر تسلیت روسای سازمان سنجش و دانشگاه تهران به رییس نهادنمایندگی مقام معظم رهبری

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن پیام تسلیت عبدالرسول پورعباس به حجت‌الاسلام مصطفی رستمی آمده است: خبر درگذشت بانوی مؤمنه سرکار خانم صفری مادر شهیدان «علی اکبر و فتحعلی رستمی» و همسر جانباز شهید «عباس رستمی» موجب تألم و تأسف گردید. این مادر فداکار با تقدیم دو فرزند رشید خود در راه سربلندی نظام اسلامی به ایثارگری معنا و تجلی بخشیده است.
اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی، خانواده ارجمند و وابستگان محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌نمایم.

همچنین در متن پیام تسلیت سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده است: با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت بانوی مومنه، مرحومه مغفوره خانم صفری مادر شهیدان والامقام علی‌اکبر و فتحعلی رستمی دریافت شد.

در ادامه این پیام آمده است: بدینوسیله مصیبت از دست دادن این مادر فداکار را به فرهیخته گرامی حجت‌الاسلام رستمی و سایر وابستگان داغدار ایشان تسلیت عرض کرده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم صفری مادر شهیدان علی‌اکبر و فتحعلی رستمی و همسر جانباز شهید عباس رستمی همچنین مادر حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها روز گذشته درگذشت و امروز در شهرستان اسدآباد به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

478604