چه خبر از ماه عسل ربع پهلوی با براندازها؟

یاسمین پهلوی از انصراف همسرش برای شرکت در نشست بررسی راه‌های گذار از جمهوری اسلامی خبر داد.
تصویر چه خبر از ماه عسل ربع پهلوی با براندازها؟

به گزارش سایت خبری پرسون، یاسمین پهلوی اعلام کرده که همسرش (رضا پهلوی) در نشست بررسی راه‌های گذار از جمهوری اسلامی که در روزهای ۲۵ و ۲۶ مارس در یکی از دانشگاه‌ استنفورد آمریکا برگزار خواهد شد، شرکت نخواهد کرد.

یاسمین پهلوی اعلام کرده که همسرش (رضا پهلوی) در نشست بررسی راه‌های گذار از جمهوری اسلامی که در روزهای 25 و 26 مارس در یکی از دانشگاه‌ استنفورد آمریکا برگزار خواهد شد، شرکت نخواهد کرد.

پیشتر اعلام شده بود که رضا پهلوی در کنار حامد اسماعیلیون، مصی علی‌نژاد، نازنین بنیادی، عبدالله مهتدی و... در این نشست حضور پیدا می‌کند.

عدم حضور رضا پهلوی در این نشست، در کنار عدم انتشار توئیت مشترک توسط او و دیگر براندازها در آغاز سال نوی شمسی و واکنش‌ها و انتقادهای بسیار به منشور همبستگی‌شان در روزهای اخیر این گمانه را به وجود می‌آورد که ماه عسل براندازها در حال پایان یافتن است.

پیش از این نیز گفته می‌شد که اختلافات گسترده و عمیق براندازها مانع از شکل‌گیری وحدت بین آن‌ها خواهد شد؛ موضوعی که حتی مخالفان جمهوری اسلامی نیز بدان اعتراف داشتند و حمید فرخ‌نژاد که در روزهای نخست به صف اپوزیسیون پیوسته بود از شدت اختلاف‌ها تعجب کرد.

رضا پهلوی که انتظار داشت با کمپین من وکالت می‌دهم سردمداری اپوزیسیون را به دست بگیرد، در نشست‌های گذشته با بی‌اعتنایی و بدرفتارهایی از سوی علی‌نژاد و اسماعیلیون روبرو شد‌ که سلطنت‌طلب‌ها نیز در مقابل در تجمعات ضدانقلاب به آن‌ها حملاتی کردند.

حال به نظر می‌رسد رضا پهلوی پس از ناکامی در کمپین من وکالت می‌دهم و سردمداری اپوزیسیون، در حال نزدیک شدن به دومین ناکامی خود در ماه‌های گذشته یعنی اتحاد با اپوزیسیون است.

منبع:تسنیم

478501