فال تاروت کبیر روز سه شنبه ۱ فروردین 1402/ امروز شانست چی میگه؟

فال تاروت کبیر روز سه شنبه ۱ فروردین 1402 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال تاروت کبیر روز سه شنبه ۱ فروردین 1402/ امروز شانست چی میگه؟

به گزارش سایت خبری پرسون،از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

فال تاروت چیست؟ (Tarot Horoscopes)

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.

تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

Daily Tarot Horoscopes for Every Zodiac Sign

♈ فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت قدرت : شاید یکی از اطرافیانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. هوش زیاد شما و مهارت فوق العاده ای که در توجیه کردن خودتان و کارهایتان دارید امروز می تواند به ضرر شما تمام شود. باور داشته باشید یا نداشته باشید فرار از واقعیت خیلی سخت تر از مواجه شدن با آن است.

♉ فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت عدالت : امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. البته شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نخواهید کرد. اگر می بینید که کارها آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی روند به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت کاهن اعظم : امروز علاقه زیادی به حرف زدن در مورد نیازهای شخصیتان ندارید و فکر می کنید شاید بهتر باشد به جای این که آنچه در دلتان می گذرد را با طرف مقابلتان در میان بگذارید با رفتارتان و استفاده از زبان بدن به خواسته خود برسید. ولی اگر از ابتدا صادقانه و با صراحت حرفتان را نزنید به مشکل بر خواهید خورد و ممکن است طرف مقابلتان را از خود دلخور کنید. حتی اگر آن چه به زبان می آورید چیزی نباشد که دیگران انتظار شنیدنش را دارند بهتر است روابط خود را محکم و بر اساس واقعیت ها پیش ببرید.

♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کیمیاگر : شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید.

♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت پاپ : شما خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. شما خیلی راحت حاضرید از حق خودتان به خاطر دیگران بگذرید و یا هر فداکاری دیگری برای عزیزانتان بکنید. امروز هم شاید خودتان را درگیر یک رابطه عاطفی کنید که هیچ ارتباطی با شما ندارد، بهتر است خودتان را کنار بکشید و بگذارید دیگران مشکل خودشان را حل کنند.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت امپراطور : بالاخره خواهید فهمید که دنیا حول خواسته های شما نمی چرخد، شاید این مسئله کمی به روحیه شما ضربه بزند، اما به شما کمک خواهد کرد تا بالغ شوید. یاد می گیرید که اشتباهاتتان را بپذیرید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک شب رمانتیک آماده کنید. اگر هم مجرد هستید ابتدا اهداف دیگرتان را مشخص کنید و در راه به دست آوردن آنها تلاش کنید، این کار حتی اگر کمی وقت گیر باشد به شما در مسیر ساختن آینده کمک کرده و یافتن نیمه گمشده تان را راحت تر خواهد کرد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مردد دار آویز : در حال حاضر بین دو چیز که خیلی برایتان مهم هستند گیر افتاده اید: میل به خوشحال کردن خودتان و خوشحال کردن دیگران؛ اما با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد گزینه دوم را انتخاب خواهید کرد. این که به جواب رسیدن در مورد این مسئله برایتان سخت باشد کاملا قابل درک است. اما پاسخ آن را در تمایل شدیدی که امروز به تحسین شدن از جانب دیگران دارید بیابید. امروز در رابطه عاطفیتان حتی نمی توانید رفتار یک دقیقه بعد طرف مقابلتان را حدس بزنید. چاره ای نیست، کمی احتیاط کنید تا امروز بگذرد.

♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت ملکه : اگر نگه داشتن جلوی خودتان وقتی پای سلامتی به میان می آید به ویژه وقتی کیک و شکلات و غذاهای خوشمزه در کار باشند کار خیلی سختی است، امروز روز بسیار خوبی برای شروع کردن رژیم می تواند باشد و خیلی راحت می توانید خودتان را کنترل کنید. پس دست از بهانه آوردن بردارید و همین امروز ورزش و رژیم را شروع کنید. شما با این کار حتی می توانید تبدیل به الگوی خوبی برای دوستان و نزدیکان شوید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت عشاق : امشب می تواند برای شما شبی لذت بخش همراه با عشقتان باشد و یا شبی همراه با دعوا و کشمکش، انتخاب با خود شماست. اگر دنبال بحث و دردسر نمی گردید همراه با عشقتان بیرون بروید، حتی کمی ولخرجی کرده و به یک رستوران گران قیمت بروید. این کار به تقویت رابطه شما کمک خواهد کرد. یادتان باشد هر چقدر درگیر باشید هم وقت گذاشتن برای رابطه تان را حتما در برنامه تان قرار دهید.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ابله : رویاهایتان امروز همچون بالونی هستند که شما را به آسمان ها و دنیای رنگارنگ خیال برده و از واقعیت دور می کند. ولی هر چقدر هم که دلتان بخواهد خودتان را در عالم خیال غرق کنید اهداف جاه طلبانه ای که دارید وادارتان خواهند کرد که به واقعیت بازگردید و طبق برنامه کارهایتان پیش بروید. سعی کنید احساساتتان را کنترل کنید و اگر قرار است با کسی بحث داشته باشید عصبی نشوید.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت اعتدال : امروز شیرین ترین رویاهای ممکن در رابطه با عشق ذهن شما را از خود سرشار کرده اند و مغزتان تبدیل به یک ماشین تولید رویا شده است که دکمه خاموش آن کار نمی کند. با وجود این که این حالت می تواند برایتان خوشایند باشد اگر بخواهید زیاده روی کنید برایتان دردسرساز خواهد شد. بهتر است فعلا این رویاهایتان را برای خودتان نگه داشته و در مورد آنها با کسی حرف نزنید. سکوت کردن و حرف زدن به موقع می تواند درهای تازه ای به روی زندگیتان باز کند.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ستاره : آرامشی که امروز احساس می کنید به شما کمک می کند که با دقت بیشتری به ندای درونتان گوش کنید. خودتان خیلی خوب می دانید نادیده گرفتن این نداها و احساسات درونی که گاهی حس می کنید منجر به پرداختن بهایی سنگین خواهد شد. اگر امروز تنها شدید زمانی را صرف بررسی و ارزیابی وقایع چند روز گذشته بکنید. با این کار خواهید توانست نسبت به آنچه اذیتتان می کند آگاهی بیابید.

478253