آغاز کمپین متفاوت بهارانه بانک تجارت

بانک تجارت کمپین متفاوت بهارانه خود را با تکیه بر این سخن حکیمانه از شیخ اجل سعدی شیرازی که «پایدار نماند؛ مال بی‌تجارت» آغاز کرده است.
تصویر آغاز کمپین متفاوت بهارانه بانک تجارت

به گزارش سایت خبری پرسون، امسال بانک تجارت با بیش از 43 سال سابقه فعالیت و به پشتوانه بالغ بر 120 سال تجربه‌ی اندوخته شده از بانک‌های تشکیل دهنده خود، بهار سال 1401 متفاوت آغاز کرد.

این بانک پویش بهارانه خود را با تکیه بر سخن حکیمانه شیخ اجل، سعدی شیرازی آغاز کرده است که فرمود: «پایدار نماند؛ مال بی‌تجارت». این اقدام ضمن تاکید بر اهمیت تجارت در اقتصاد کشور و معیشت مردم بر ضرورت آینده‌نگری و توجه به گردش روان و سریع منابع در مسیر درست توجه دارد. همچنین بهره‌گیری از استعارات نغز و ناب ادب پارسی با هدف پاسداشت فرهنگ و زبان میهن مان ایران، دیگر هدف بانک تجارت از اجرای پویش بهارانه سال 1402 است.

در این پویش همچنین اشاره‌هایی به آثار نظم و نثر دیگر شعرا و ادیبان پارس، از عطار نیشابوری گرفته تا ملک‌الشعرای بهار شده است؛ آنجا که عطار نیشابوری می‌گوید: «از تجارت، سود بسیار آمدت» و عمادالدین نسیمی آورده که «زین تجارت نیستت یک حبه خسران غم مخور» و یا بیان قابوس ابن وشمگیر که گفته «طریق تجارت در دست گیر تا مگر از آن نفعی یابی».

468000