اعتماد ۷۷ درصد روسها به پوتین

براساس نتایج یک نظرسنجی که امروز جمعه انتشار یافت، همچنان اکثر روسها به ولادیمیر پوتین اعتماد و نظری مثبت درباره عملکرد او دارند.

به گزارش سایت خبری پرسون، نتایج یک نظرسنجی انجام شده از سوی "بنیاد آراء عمومی روسیه" که امروز جمعه منتشر شد نشان داد، سطح اعتماد روس‌ها به ولادیمیر پوتین هر چند که نسبت به هفته قبل کاهش اندکی یافته در سطح ۷۷ درصد است و همچنین ۸۰ درصد از روس‌ها دیدگاهی مثبت درباره عملکرد پوتین دارند.

این نظرسنجی در ضمن مشخص کردن این که ۷۷ درصد از پاسخگویان به رئیس دولت روسیه اعتماد دارند همچنین نشان داد که ۱۳ درصد به او اعتماد نداشته و ۱۰ درصد نیز تصمیمی برای پاسخ به آن نگرفته‌اند.

در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی "خوب" یا "بد" درباره پوتین، ۸۰ درصد از پاسخگویان عملکرد او را مثبت ارزیابی کردند در حالی که ۱۰ درصد نسبت به عملکرد او اظهار یاس کرده و ۱۰ درصد دیگر هم از پاسخ به این سوال اجتناب کردند.

این نظرسنجی در بازه زمانی ۱۰-۱۲ مارس با پرسش از ۱۵۰۰ شهروند روس بالای ۱۸ سال برگزار شد. ضریب خطای این نظرسنجی نیز ۳.۶ درصد بود.

نظرسنجی مشابه دیگری که از سوی همین بنیاد برای بازه ۳-۵ مارس برگزار شد نشان داد که ۷۹ درصد روسها به پوتین اعتماد داشته و ۸۳ درصد از آنها عملکرد او را مثبت ارزیابی می‌کنند.

467877