مسعود شجاعی تنها بازمانده زمان مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی

تقریبا نیمی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۰۷ آسیا تبدیل به مربیان ممتاز و درجه اولی شده اند که در لیگ برتر و حتی تیم ملی مربیگری کرده اند که در این میان مسعود شجاعی تنها بازمانده زمان مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی است.
تصویر مسعود شجاعی تنها بازمانده زمان مربیگری قلعه‌نویی در تیم ملی

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ با شکست مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی از گردونه رقابت ها حذف شد با این حال جالب است که تقریبا نیمی از آن بازیکنان ملی پوش اکنون تبدیل به مربیان مطرح و ممتازی در فوتبال کشورمان شده اند.

در زیر فهرست ملی پوشان سابق و مربیان کنونی که در تیم ملی ۲۰۰۷ حضور داشته‌اند را مرور می‌کنیم؛

رسول خطیبی ( سرمربی اسبق تیم‌های تراکتور تبریز آلومینیوم اراک، ماشین سازی)، مهدی مهدوی کیا (مربی سابق تیم امید)، جواد نکونام (سرمربی سابق فولاد خوزستان که حتی رقیب خود قلعه‌نویی برای سرمربیگری در تیم ملی بود)، وحید هاشمیان (مربی سابق تیم ملی)، سید جلال حسینی (کاپیتان اسبق و مربی کنونی پرسپولیس)، رضا عنایتی (سرمربی سابق تیم های هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان)، مهدی رجب زاده (سرمربی تیم فجرشهید سپاسی)، ابراهیم صادقی( مربی تیم مس رفسنجان)، محمد نصرتی ( مربی تیم تراکتور)، محمد نوری ( مربی تیم ذوب آهن اصفهان)، سیدمهدی رحمتی (سرمربی تیم آلومینیوم اراک)، مازیار زارع (سرمربی تیم ملوان بندرانزلی)، کیانوش رحمتی ( مربی اسبق سایپا، گل ریحان و نساجی).

مسعود شجاعی تنها بازیکن از آن نسل است که هنوز به عنوان فوتبالیست فعالیت می کند و تنها بازمانده جام ملت‌های ۲۰۰۷ است اما بعید است او شانسی برای دعوت به تیم ملی داشته باشد.سایر بازیکنان آن تیم ملی هم همواره مورد احترام اهالی فوتبال هستند. از وحید طالب لو گرفته تا حسین بادامکی و هادی شکوری و...

منبع: فارس

467590