اعظمی:

توافق ایران و عربستان ناامیدی رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی از رویکرد دولت سیزدهم در خصوص ارتباط حسنه با دولت های همسایه به ویژه عربستان سعودی قدردانی کرد و گفت: برقراری رابطه با عربستان سعودی رژیم صهیونیستی را ناامید کرد.
تصویر توافق ایران و عربستان ناامیدی رژیم صهیونیستی را به ارمغان آورد

به گزارش سایت خبری پرسون، ذبیح الله اعظمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه- ۲۳ اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: از رویکرد دولت آیت الله رئیسی به دلیل ارتباط حسنه با دولت های همسایه به ویژه کشور عربستان سعودی که رژیم جعلی صهیونیستی را ناامید کرد، تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: پیرو مصوبه هیات دولت و اعلام موافقت شفاهی شما درخصوص تشکیل استان کرمان جنوبی، خواهشمندم دستور فرمایید لایحه تشکیل استان مذکور به مجلس ارائه شود تا در دستور کار مجلس قرار گیرد، چراکه با این اقدام کام مردم کرمان شیرین می شود.

نماینده جیرفت از رئیس سازمان صداوسیما به دلیل راه اندازی رادیو جیرفت تقدیر و تشکر کرد و خطاب به وزیر علوم نیز گفت: آقای زلفی گل، ظاهرا دانشگاه های مناطق محروم را فراموش کرده اید، دانشگاه جیرفت با مشکلات عدیده ای مواجه بوده که در جریان هستید، لذا شایسته است اقدامات لازم سریع تر انجام شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرار بود به طور مداوم هوای کشاورزان را داشته باشید، قیمت پیاز به شدت کاهش یافته، لازم است هر چه سریعتر دستور فرمایید تعرفه صادرات پیاز لغو شود.

اعظمی خطاب به وزیر صمت خواستار بهره برداری از معدن عنبرآباد شد و راه اندازی اداره گمرک جیرفت را نیز از رئیس گمرک ایران درخواست کرد.

467523