فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق:

آسمان ایران اسلامی امن‌ترین آسمان خاورمیانه است

امیر سرتیپ دوم پرویز در دیدار با کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شرق گفت: نیروی پدافند هوایی، نماد قدرت، امنیت و آرامش است و کارکنان متعهد و با اخلاص این نیرو با حراست شبانه‌روزی از آسمان ایران اسلامی آسودگی خاطر را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان می‌آورند.

تصویر آسمان ایران اسلامی امن‌ترین آسمان خاورمیانه است

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر سرتیپ دوم ارسلان پرویز فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در دیدار با کارکنان وظیفه این منطقه پدافندی، با بیان اینکه سربازان در دوران صلح می‌توانند در راستای پیشرفت و آبادانی کشور و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی ایفا کنند، اظهار داشت: کارکنان وظیفه بخش مهمی از نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و تعهد و تخصص این قشر از کارکنان نیروهای مسلح، نقشی اساسی در اقتدار نیروها دارد.

وی با اشاره به اینکه سربازان نقش مهمی در تامین امنیت کشور دارند، افزود: امروز دشمنان به برکت بیداری و هوشیاری شما عزیزان در مرزهای هوایی و با پشتوانه رهبر معظم انقلاب و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح، جرأت جسارت به این کشور را ندارند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اعلام اینکه نشاط و مهارت‌آموزی هدف اول نیروی پدافند هوایی در حوزه کارکنان وظیفه است، افزود: نیروی پدافند هوایی با علم به ظرفیت‌های فراوان کارکنان وظیفه درصدد است تا با استفاده از ساز و کار مهارت‌آموزی و مهارت‌اندوزی جوانان در حین خدمت سربازی در کنار افزایش جذابیت و نشاط در خدمت وظیفه عمومی زمینه توانمندی‌های عمومی و کمک به رشد و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور را فراهم کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز آسمان ایران اسلامی امن‌ترین آسمان خاورمیانه است، گفت: بی‌شک مجموعه ارزشمند نیروی پدافند هوایی نماد قدرت، امنیت و آرامش است و کارکنان متعهد و با اخلاص این نیرو با حراست شبانه‌روزی از آسمان ایران اسلامی آسودگی خاطر را برای هموطنان عزیزمان به ارمغان می‌آورند.
امیر سرتیپ دوم پرویز ادامه داد: نیروی پدافند هوایی ارتش با وجود اعمال همه تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه بر علیه کشورمان توانسته است در تمامی زمینه‌های راداری، موشکی، پهپادی و سایبری رشد بسیار چشمگیر و قابل قبولی داشته باشد.

467271