خرید سیلیکات سدیم با کیفیت بالا برای نیازهای ساختمانی شما

خرید سیلیکات سدیم با کیفیت بالا را بهتر است از مراکزی انجام دهید که دارای اعتبار کافی باشند.
تصویر خرید سیلیکات سدیم با کیفیت بالا برای نیازهای ساختمانی شما

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالت کلی سیلیکات های تولید شده توسط کراس فیلد بسته به اینکه سیلیکات سدیم، سیلیکات پتاسیم یا سیلیکات لیتیوم باشند، کاربردهای متفاوتی دارند. به طور کلی می‌توان گفت که سیلیکات‌ها بر روی سطحی که روی آن اعمال می‌شوند اثر بهبود بخشی دارند. با استفاده از سیلیکات ها:

  • می توانید سطح را ضد آب کنید،
  • از سطوح مختلف محافظت کرده و عمر آنها را طولانی تر نمایید،
  • سطح را به قابلیت ضد خوردگی مجهز نمایید،
  • توانایی ضد باکتریایی به سطوح ببخشید،
  • سطوح را نسوز کنید،

با این حال، برخی از این ویژگی ها در برخی از انواع سیلیکات ها غالب است و باید در خرید آنها اعم از خرید سیلیکات سدیم نسبت به این موضوع دقت کافی را داشت. بنابراین بیایید ویژگی های هر سیلیکات را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم.

رنگ های سیلیکات بر پایه سیلیکات پتاسیم است که محافظت عالی در برابر مایعات، رطوبت و کپک ایجاد می­کند! این نوع رنگ مخصوصاً برای عبور بخار آب مناسب است. برخلاف رنگ‌های دیگر مانند رنگ‌های اکریلیک، رنگ دوم با زیرلایه یکی می‌شود. رنگ سیلیکات در واقع با پرتلندیت گچ متبلور می شود و لایه سطحی را که مشخصه رنگ های دیگر است تشکیل نمی دهد.

سیلیکات لیتیوم- بهترین سیلیکات برای کفپوش های صنعتی

سیلیکات لیتیوم بهترین نوع سیلیکات است که کفپوش را بادوام و در برابر حملات شیمیایی مقاوم می کند، زیرا اتم های آن بسیار کوچکتر از پتاسیم و سدیم است. به لطف این ویژگی، سیلیکات لیتیوم می تواند به منافذ و کوچکترین حفره ها نفوذ نماید. به این ترتیب از طریق یک واکنش شیمیایی به هیدروکسید کلسیم آزاد (موجود در بتن) متصل می شود و بنابراین کریستال های سیلیکات را تشکیل می دهد که باعث می شود کفپوش تحت تأثیر روغن، سایش، آب، گرد و غبار، اشعه ماوراء بنفش و مالش لاستیک ها قرار نگیرد.

خرید سیلیکات سدیم برای استفاده در لوله ها، کفپوش ها و بسترها

اغلب مردم نمی دانند که در بسیاری از موارد می توانیم با سیلیکات سدیم در خانه های خود مواجه شویم. به عنوان مثال، اگر شیر آب را باز کنیم، آبی که از آن خارج می شود با سیلیکات سدیم تصفیه شده تا قابل شرب شود. علاوه بر این، این ترکیب که در واقع کاملا بی ضرر و غیرسمی است، به عنوان عامل غیرفعال کننده لوله های فلزی استفاده می شود. سیلیکات سدیم از طریق واکنش با دیواره لوله های آب، عملکرد ضد خوردگی از خود نشان می دهد. این سیلیکات با فلز لوله ها واکنش داده و آن را غیرفعال می کند. از این طریق ضمن جلوگیری از عملکرد عوامل خورنده احتمالی، یکپارچگی لوله را حفظ می نماید.

خرید سیلیکات سدیم همچنین برای استفاده در کفپوش ها انجام می شود. حتی بسترهای با کیفیت بسیار نازک را می توان از مخلوط چوب پنبه و سیلیکات سدیم، نسوز و بسیار عایق ساخت. تصمیم به استفاده از سیلیکات سدیم به جای دوغاب سیمان کلاسیک به ما اجازه می دهد تا ظرفیت عایق چوب پنبه را حفظ کنیم، که در مورد استفاده از سیمان 50٪ کاهش می یابد.

برای خرید سیلیکات سدیم چه باید کرد؟

همانطور که دیدیم کاربردهای سیلیکات ها واقعا زیاد است اما لازم است هنگام خرید آنها به عنوان مثال خرید سیلیکات سدیم بهترین نوع آن را شناسایی کرده و خریداری نمایید. ما مجموعه صنایع سیلیکات ایران به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین سیلیکات سدیم را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. برای این منظور می توانید به وب سایت ما به آدرس https://iransilicate.com/ مراجعه نمایید.

467206