تولید محصولات فرهنگی همسو با نیاز انقلاب اسلامی‌ باشد

فرمانده سپاه فجر استان‌ فارس‌ گفت: محصولات‌، فرهنگی و هنری باید‌ همسو‌ با انقلاب اسلامی و نیاز صدا و سیما تولید‌ شود.
تصویر تولید محصولات فرهنگی همسو با نیاز انقلاب اسلامی‌ باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بسیجیان متخصص باید در تولید‌ و محتوای محصولات فرهنگی و رسانه‌ای همسو و در طراز انقلاب اسلامی و نیز بر مبنای نیاز صدا و سیما عمل کند.

سردار بوعلی امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: ظرفیت‌ و پتانسیل شیراز به عنوان سومین‌ حرم اهل بیت عصمت‌ و طهارت(ع) در راستای‌ ترویج و توسعه فرهنگی، تاریخی، هنری و گردشگری مذهبی از جایگاه ویژه‌ای بر‌خوردار است.

وی با اشاره‌ به اینکه مهم‌ترین عواملی‌‌ که مورد توجه مسئولان به‌ ویژه مدیران‌ دستگاه‌هایی که در عرصه رسانه و صدا فعالیت‌ می‌کنند توجه به زیر ساخت‌های هنری، فرهنگی و اسلامی است، افزود: رسانه به ویژه صداوسیما در شاخص‌های طرح‌های اجرایی و عام المنفعه، جذب گردشگران تاریخی و مذهبی نقش اساسی و تعیین‌ کننده‌ای دارد.

سردار بوعلی تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور و حضور جمع کثیری از جوانان استان فارس در مناطق عملیاتی دفاع مقدس یکی از نیاز‌های مهم نوجوانان و جوانان در راستای آشنایی با سبک زندگی شهدا و رزمندگان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: سپاه فجر استان فارس در روز‌های اخیر میزبان چند رویداد ملی فرهنگی و هنری به ویژه کنگره ملی شعر پاسدار بوده که تاثیر بسزایی در رشد و شکوفایی استعداد‌های بومی و شایستگی‌های فارس در سطح کشور داشته است.

467070