انتقاد نماینده مجلس از تیم اقتصادی دولت

سید کاظم دلخوش نماینده مجلس گفت: عمده اشکالات موجود در بازار بازمی‌گردد به تحریم‌ها، اما ضعف مدیریت در اقتصاد را هم نباید کتمان کرد.
تصویر انتقاد نماینده مجلس از تیم اقتصادی دولت

به گزارش سایت خبری پرسون، سید کاظم دلخوش درباره این‌که گفته می‌شود دولت برای اداره کشور در سال جدید باید تغییراتی در تیم اقتصادی خودش داشته باشد، بیان کرد: از اول حرفم همین بود. آقای رئیس جمهور صادقانه کار می‌کند و زحمت می‌کشد اما با بخشی از این تیم مخصوصاً تیم اقتصادی به نظرم کارش بسیار سخت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ما از روی دلسوزی می‌گوییم، دلمان می‌خواهد دولت موفق و مملکت آباد شود ما هم این شرایط را نمی‌پسندیم.

وی در خصوص این‌که عمده اشکالات موجود در بازار چیست، بیان کرد: یک بخشی از این مشکلات نتیجه تحریم‌ها است و نباید کتمان کنیم و حواشی که این مدت پیش آمد یک مقدار دامن زد. محل مبادلات ارزی ما کشورهای همسایه بود؛ چرا جلویش را گرفتند؟ این دیگر چه ربطی به آمریکا دارد که از آن سر دنیا می‌آید و دخالت می‌کند؟ این‌ها بازمی‌گردد به تحریم‌ها، اما ضعف مدیریت در اقتصاد را هم نباید کتمان کرد.

دلخوش درباره این‌که برخی در گذشته عنوان می‌کردند مشکلات اقتصادی ارتباطی با تحریم‌ها ندارد، گفت: هرکسی گفته بیخود گفته است.

466720