کشف ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد
تصویر کشف ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی توسط مرزبانان تایباد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار مجید شجاع اظهار کرد: مرزبانان این فرماندهی در هنگ تایباد، طی ایست و بازرسی‌های مداوم، در عملیات‌های جداگانه موفق به کشف ۱۱۷ گوشی هوشمند سرقتی قاچاق شدند.

وی گفت: مرزبانان در عملیاتی حین کنترل خودروها و مسافران عبوری موفق شدند ۷ دستگاه گوشی سرقتی هوشمند را که به طرز ماهرانه‌ای در وسایل ۳ تبعه افغانستانی جاساز و در حال خروج به آن سوی مرزها بود را کشف کنند.

سردار شجاع افزود: طی اقدامی دیگر مرزبانان این حوزه مرزی به یک دستگاه خودروی ترانزیتی مشکوک و موفق شدند ۴۷ دستگاه گوشی سرقتی هوشمند را کشف کنند.

وی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر مرزبانان این خطه با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی از ۲ تبعه افغانستانی ۶۳ گوشی هوشمند سرقتی که در وسایل خود جاساز کرده بودند را کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اعلام کرد: کارشناسان ارزش گوشی‌های کشف شده را معادل ۳ میلیارد و ۹۸۵ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، این مقام ارشد در مرزبانی استان تأکید کرد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد خواهند کرد و اجازه نخواهند داد تا قاچاقچیان اقلام غیرمجاز را از مرزهای استان خارج کنند.

466553