چرا تصاویر واگن بانوان در متروی تهران نمایش داده شد؟

علت انتشار تصاویر واگن بانوان در متروی تهران توسط سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تشریح شد.
تصویر چرا تصاویر واگن بانوان در متروی تهران نمایش داده شد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پی انتشار تصویری از واگن بانوان در سایر واگن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، هادی زند درباره نمایش تصاویری از واگن بانوان گفت: مانیتورهای داخل قطارهای مترو از ابتدای بهره‌برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرورهای ویدیویی قطارها، مانیتورها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته‌اند.

بنابر اعلام روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، عکس منتشر شده نیز تصویر مانیتور یکی از قطارها بود که در مراحل اولیه تست قرار داشته که سریعا پس از اطلاع رسانی مانیتور قطار مربوطه نیز خاموش شده است.

صبح امروز(سه شنبه) عکسی در توییتر از سوی کاربری منتشر شد که مانیتوری در داخل یکی از واگن‌های مترو را نشان می‌داد که تصویر زنان حاضر در واگن بانوان را زنده پخش می کرد.

منبع:ایرنا

466494