بزرگ‌ترین جشن نور در کشور با عنوان «تهران زیبا» برگزار می شود

مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از برگزاری بزرگ‌ترین جشن نور در کشور با عنوان «تهران زیبا» با همکاری ۳۰ گروه هنری در تهران خبر داد.
تصویر بزرگ‌ترین جشن نور در کشور با عنوان «تهران زیبا» برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون، علی صارمی در خصوص بزرگ‌ترین جشن نور کشور با عنوان «تهران زیبا» گفت: این جشن نور به‌مناسبت ایام و اعیاد شعبانیه و استقبال از نوروز ۱۴۰۲ در قالب طرح برنامه خدمت انجام می‌شود.

مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: این جشن، بزرگ‌ترین رویداد نوری در کشور است که در آن قصد بود تا با طراحی و ساخت المان‌های جدید، اتفاق بزرگی را رقم بزنیم و اگر این روال ادامه داشته باشد و تکرار شود، می‌تواند تبدیل به یک برند شهری برای شهر تهران شود.

وی با بیان اینکه در طراحی المان‌ها از موضوعاتی هم‌چون طبیعت، انسان، شادی و نشاط ایده گرفته شده و حدود ۱۰۰ المان طراحی شده است، گفت: در ساخت این ۱۰۰ المان، ۳۰ گروه هنری با ما همکاری داشته‌اند و در برگزاری این جشن با سازمان زیباسازی مشارکت داشته‌اند.

صارمی با بیان اینکه این جشنواره در ضلع شرقی پارک ملت خواهد بود، اظهار کرد: این جشنواره از امشب تا عید سعید فطر از ساعت ۱۸ تا ۲۴ برپا است و شهروندان می‌توانند از این محل بازدید داشته باشند.

مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین در پایان اظهار کرد: طی روزهای آتی کمپینی نیز برنامه‌ریزی خواهد شد تا تصاویر ثبت شده از سوی اشخاص مورد بررسی قرار گیرد و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: مهر

466261