فال تاروت کبیر روز یکشنبه 14 اسفند 1401/ امروز شانست چی میگه؟

فال تاروت کبیر روز یکشنبه 14 اسفند 1401 را در این گزارش مشاهده کنید تا از طالع خود با خبر شوید.
تصویر فال تاروت کبیر روز یکشنبه 14 اسفند 1401/ امروز شانست چی میگه؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در این بخش فال تاروت روزانه (امروز و فردا) تاریخ یکشنبه 14 اسفند سال 1401 (پیشگویی آینده و فردا) را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

تاریخچه فال تاروت

این نوع فال از زمان های قدیم رواج داشته و در تمدن های کهن مانند مصر و ایران طرفدار داشت. این نوع پیشگویی ها توسط بزرگانی همچون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین سال بعد از آن، همان اتفاقات افتاد و باعث شد خیلی ها به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. به همین جهت در این بخش فال تاروت روزانه را هر روز ارائه می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. فال تاروت Tarot Horoscopes یکی از فال های بسیار قدیمی است که یکی از روش های پیشگویی می باشد. این فال در زمان قدیم بیشتر مورد توجه اشراف و نجیب زادگان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط که پادشاهان ممنوع کرده بودند، کاری سخت بود. امروز هم افرادی که به تاروت مسلط باشند حتما از شما هزینه های زیادی دریافت خواهند کرد که ما در این بخش به صورت رایگان فال روزانه تاروت را ارائه می کنیم.

تاروت بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروت فرانسوی، تاروت ایتالیایی و Königrufen اتریشی استفاده می شد. در اواخر قرن هیجدهم میلادی، بعضی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشکویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرارآمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق استفاده می شد.

♈ فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

زنی مهربان – وفاداری
– یک بانوی بلوند روشن با چشمان میشی
– همسر و مادری فداکار
– زنی با اراده که قادر است تصوراتش را به مرحله اجرا درآورد
برای آقایان به معنی :
– رضایت و خوشبختی
– موفقیت در اجرای نقشه ها

توضیح :
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

عبارت شفابخش :
صراحت و مهربانی من، مرا زیبا می سازد.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

ماجراجویی – شتاب
– جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت
– احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود
– خروج از غم و اندوه

توضیح :
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

عبارت شفابخش :
من هدف خود را می شناسم و می دانم که در کدام جهت تلاش می کنم.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

خشونت – قدرت
– حس جاه طلبی و شهرت
– موفقیت مادی
– احساسات عاری از لطافت
– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش :
من ارباب زندگی خود هستم.

مطلب مشابه: فال روزانه واقعی

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

اضطراب – وجدان آگاه
– کشمکشهای درونی
– ناراحتی از مطابقت با شرایطی که آن را دوست ندارید
– مجبورید نظر عده ای را جلب کنید
– ترس و نگرانی

توضیح :
تاروت از دیدگاه خودشناسی به شما یادآور می گردد که نسبت به خود و دیگران کمتر در مقام داوری بنشینید. سرزنش کردن و گناهکار دانستن خود و دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه وضعیت را دشوارتر می سازد.
این کارت پیشنهاد می کند تا نسبت به تعهدات رسمی و سنتی جامعه ی خود وفادار باشید و ارزشمندی چنین روابطی را نادیده نگیرید. قانون کارما همواره هشدار می دهد تا میان آنچه که میان آنچه که می خواهیم، و آنچه که برایمان خوب است تفاوت قائل شویم. پذیرا و بردبار باشید!

عبارت شفابخش :
تنها یک صدا ارزش گوش سپردن را دارد، و آن صدای راستین قلب من است.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر
این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح :
اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش :
من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

شروع خوش یمن
– اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید
– استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند
– از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

توضیح :
نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

عبارت شفابخش :
تجلی نیروهای بالقوه من موجودیت مرا معنا می بخشد.

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش :
ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

دست و دلت به کار نمیره؟

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

جدایی – بحران
– جدایی
– اشک
– غم
– ناسازگاری و مشاجره

توضیح :
سه شمشیر آموزگاری سختگیر برای ارائه درس آگاهی و خرد می باشد. این کارت نمایانگر قلبی شکسته و احساسات جریحه دار شده است. در این مرحله می بایست آنچه را که در قلب شما بصورت احساسی درآور انباشته شده، پیش از آنکه تبدیل به کینه و غصه گردد ابراز نمایید. با اشخاص یا شخص دخیل در بحران عاطفی خود حتی الامکان بطور کامل و به وضوح سخن بگویید. اگر نهایتا چنین ارتباطی برایتان میسر نمی باشد با دوست، مشاور یا افراد صمیمی سفره دلتان را باز کنید. ارتباط برقرار نمودن برای یک قلب شکسته مرحمی فوق العاده موثر است.
آگاه باشید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از واقعیت زندگی امری مهم و ضروری است. خردمندانه آن است که با احساسات منفی و درد خود با شجاعت روبرو شوید. به خاطر داشته باشید که این اندوه نیز گذرا خواهد بود.

عبارت شفابخش :
هر مشکلی راه حل خاص خود را در بر دارد.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

تنگناهای عاطفی
– بی خانمانی و فقر
– تنهایی رنج آور

توضیح :
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

قاطعیت – تصمیم
– پیروزی با کسی است که قدرت بیشتری دارد
– یک اتفاق مهم

توضیح :
در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

عبارت شفابخش :
من به ادراکات روشن خود اطمینان دارم.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش :
ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

یک موقعیت عالی
– مردی مسئولیت پذیر ، زحمتکش و صبور
– شخصیتی آرام و قابل اعتماد و مهربان
– مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح :
شما برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می کنید و نسبت به وظایف خود جدی هستید. دلاور سکه نمایانگر مسئولیت پذیری و بردباری است و به شما پیشنهاد می کند برای دریافت نتیجه و حصول اهدافتان خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ سازید و انتظارات خود را به تعویق بیاندازید. برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات، استوار و با احتیاط گام بردارید. جهت پیگیری اقدامات خود از روش های نو و ابتکاری یا تصمیمات عجولانه چشم پوشی کرده و در عوض به روش های شناخت شده و آزموده متکی باشید.
اگر برای مشاوره وضعیت خود این کارت را کشیده اید لازم است از انرژی مثبت این شخصیت در جهت صبر و بردباری و اندیشه گری بهره برداری نمایید. در صورت تلاش پیگیر و مداوم پاداش سرشاری نصیبتان خواهد شد.

عبارت شفابخش :
برای اجرای هر خدمت، انرژی لازم نیز بسویم می آید.

منبع:

465945