خمس: پرسپولیس تیم قدرتمندی است

سرمربی اسپانیایی تراکتور در مورد بازی با پرسپولیس اظهار نظر کرد.
تصویر خمس: پرسپولیس تیم قدرتمندی است

به گزارش سایت خبری پرسون، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در خصوص این دیدار گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و کنترل کردنش سخت است. آنها بازیکنان سریع و تکنیکی دارند. ما سعی خواهیم کرد توپ را حفظ کنیم و نظم تیمی را هم حفظ کنیم و فضای کمتری به آنها بدهیم تا اینطور بازی را کنترل کنیم.

وی در مورد محرومیت دو بازیکنش اظهار داشت: روی ما هیچگاه نبود بازیکنان تاثیر نخواهد گذاشت. من از الان فکر کردم که چه کسی قرار است در آن پست بازی کند. مطمئنا کسی که آنجا بازی می‌کند، بهترین عملکرد را خواهد داشت.

سرمربی اسپانیایی تراکتور در مورد کارت زردهای متعدد هادی محمدی توضیح داد: در واقع من این ریسک را قبول کردم. تیم ما همیشه بالا بازی می‌کند و از بالا پرس میکند و وقتی شما چنین ریسکی دارید، خطا هم زیاد می‌کنید. من از تیمم می‌خواهم صددرصد بازی کنند، اگر بخواهم شصت درصد بازی کنیم، قطعا تعداد خطا کمتر خواهد شد.

او راجع به عملکرد مهدی ترابی گفت: من هیچ برنامه مشخصی برای کنترل هیچ بازیکن خاصی ندارم. می‌توانم مثال بزنم که خیلی تیمها در این سالها برنامه داشتند مسی را مهار کنند اما وقتی کسی خلاقیت خدادادی دارد، خیلی سخت است که او را مهار کنید. در واقع کاری که ما می‌کنیم این است که بازیکنان را آنالیز می‌کنیم و نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا می‌کنیم و این را به بازیکنان منتقل خواهیم کرد. اما ما هیچ برنامه ای نداریم که بخواهیم برای مهار بازیکنی، کسی را از جایی به جای دیگر بگذاریم. ما سعی خواهیم کرد که به صورت تیمی پرسپولیس را مهار کنیم.

خمس در پاسخ به سوالی پیرامون استفاده از بازیکنان جوان توضیح داد: من به همه بازیکنانم اعتقاد دارم. من کارت شناسایی آنها را نگاه نمی‌کنم که ببینم چند سال دارد. هرکسی که بهتر باشد بازی خواهم کرد.

وی درباره شانس قهرمانی تراکتور گفت: من فکر می‌کنم تیمهایی که هدفشان این است که قهرمان شوند، پرسپولیس و استقلال و سپاهان و گل‌گهر هستند که هزینه بیشتری کرده‌اند اما برای ما قهرمانی وظیفه‌مان نیست. این رویای ماست که اگر برسیم خوشحال خواهیم شد اما فشار سنگینی که برای قهرمانی وجود دارد، روی دوش ما نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

465887