انقلاب ۱۳۰ سال عقبه دارد و به این راحتی تکان نمی خورد

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در زمان جنبش تنباکو دشمنان هرگاه خواستند مسیر را عوض کنند مردم به راه مستقیم خود برگشتند؛ لذا انقلاب ۱۳۰ سال عقبه دارد و به این راحتی تکان نمی‌خورد.
تصویر انقلاب ۱۳۰ سال عقبه دارد و به این راحتی تکان نمی خورد

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن رضایی در چهاردهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که به‌عنوان میهمان ویژه حضور پیدا کرده‌بود گفت: بی‌تردید شورای عالی استان‌ها را دارای اهمیت ویژه‌ای می‌دانم و بسیاری از سال‌ها در هر مسئولیتی که بودم در اجلاس های این شورا شرکت می‌کردم چرا که مشارکت مردم رکن اصلی پیشرفت کشور است و اعتبار، اختیارات و اقتدار نهایی که این مشارکت را نمایندگی می‌کنند باید تقویت شود. شوراها و مدیریت محلی از ارکان اداره کشور هستند و لازم است در این جلسات به مسئولیت ها و ماموریت های این نهاد بیشتر پرداخته شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی بعد از ۱۵۰ سال به یک مشکل اساسی در ایران پایان داد. مشکل خلأ بنیادین و زیربنایی برای وحدت بخشی به افکار مختلف در اداره کشور. در دوران مشروطه عمدتا به مساله آزادی و قانون گرایی تاکید شد ولی به دلیل اختلاف پس از پیروزی با دخالت خارجی در دوران رضاشاه دستاوردهای مشروطه از بین رفت.

465741