قتل یا خودکشی؟/ معمای مرگ خواهر و برادر جوان در خانه

با کشف جسد دختر معلول و بدن نیمه‌جان برادرش در خانه‌ای در تهران، تحقیقات تیم جنایی درباره این پرونده آغاز شد.
تصویر قتل یا خودکشی؟/ معمای مرگ خواهر و برادر جوان در خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته زن جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به اپراتور گفت: قیم یک زن جوان معلول هستم اما هر چقدر با تلفن همراهش تماس می‌گیرم پاسخی نمی‌دهد اکنون هم جلوی در خانه‌اش در شرق تهران هستم و هر چقدر زنگ آیفون را می‌زنم هیچ کس در را باز نمی‌کند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری محل، عوامل آتش‌نشانی و امدادگران اورژانس راهی محل مد نظر شدند و در خانه را با حکم قضایی باز کردند و با جسد زن جوان مواجه شدند. همچنین برادر متوفی که علایم حیاتی ضعیفی داشت در گوشه‌ای از خانه افتاده بود!

پس از تایید فوت زن جوان در خانه مذکور، این حادثه به وحید ناصری بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش داده شد. بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و ماموران تیم تشخیص هویت با دستور قاضی جنایی تهران پای در خانه مدنظر گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که زن جوان به طرز مشکوکی براثر اوردوز فوت کرده و برادر او نیز چنین علایمی داشته اما با اقدامات اولیه امدادگران اورژانس زنده مانده و برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

در بررسی‌های ماموران پلیس از خانه مدنظر، دستخط مشکوکی در زمینه خودکشی برادر متوفی کشف شد که همین موضوع شک تیم جنایی را درباره مرگ مشکوک دختر معلول برانگیخت.

با دستور وحید ناصری بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و برادر متوفی در بیمارستان بستری است. همچنین تحقیقات در زمینه این پرونده ادامه دارد.

منبع: خراسان

465704