یونایتد؛ تیم ترسناک با تن‌هاخ در اولدترافورد

در ۱۹ دیدار اخیر منچستر یونایتد در اولدترافورد ۱۷ پیروزی و ۲ تساوی به دست آمده که این نشان می‌دهد شیاطین سرخ در تئاتر رویاها به تیمی ترسناک و شکست ناپذیر تبدیل شده است.
تصویر یونایتد؛ تیم ترسناک با تن‌هاخ در اولدترافورد

به گزارش سایت خبری پرسون، نتایج درخشان منچستریونایتد با هدایت اریک تن هاخ هلندی ادامه دارد و این بار این تیم توانست در دیدار برابر وستهام در جام حذفی به پیروزی دست پیدا کند.

این بازی که در یک هشتم نهایی جام حذفی و در اولدترافورد برگزار شد با پیروزی ۳ بر یک شاگردان اریک تن هاخ به پایان رسید تا نتایج درخشان این تیم ادامه داشته باشد.

منچستر یونایتد با هدایت تن هاخ به ویژه در بازی‌های خانگی که در اولدترافورد برگزار می‌شود به تیمی ترسناک و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

شیاطین سرخ در ۱۹ بازی اخیر خود در اولدترافورد ۱۷ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده‌اند تا نشان دهند که در خانه به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شده اند.

یونایتد در ۱۹ بازی اخیر خانگی خود در رقابت‌های مختلف ۴۴ گل به ثمر رسانده این در حالی است که تنها ۱۰ گل دریافت کرده و در ۱۱ بازی هم کلین‌شیت کرده اند.

یونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم وضعیت خوبی دارد به طوری که با ۴۹ امتیاز در رده سوم جای دارد البته یک بازی کمتر نسبت به سیتی و آرسنال دارد.

آرسنال با ۶۰ امتیاز در صدر قرار دارد این در حالی است که منچستر سیتی هم با ۵۵ امتیاز در رده دوم است.

منبع: ایسنا

465609