جان‌باختگان تصادفات بیشتر کجا فوت می‌شوند/ صحنه تصادف، حین انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان؟

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در برنامه ششم توسعه ۳۱ درصد کاهش تلفات جاده‌ای پیش‌بینی شده بود که در ۵ سال اخیر ۹۵ درصد از این پیش‌بینی محقق شده است.
تصویر جان‌باختگان تصادفات بیشتر کجا فوت می‌شوند/ صحنه تصادف، حین انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار سید کمال هادیانفر در هفدهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهور که صبح امروز در سالن همایش‌هاس نورالرضا برگزار شد، گفت: تسهیل در ترددها و مدیریت ترافیک اولویت نشست‌های تخصصی پلیس راهنمایی و رانندگی است و امسال اقدامات بسیار خوبی در این خصوص انجام شده که در مقایسه با سال‌های قبل افزایش کمی و کیفی داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه ترافیک هم افزایی میان دستگاه‌ها امر مهمی است، افزود: در برنامه ششم توسعه ۳۱ درصد کاهش تلفات جاده‌ای پیش بینی شده بود که در ۵ سال اخیر ۹۵ درصد از این پیش‌بینی یعنی کاهش ۳۱درصدی محقق شده است. همچنین بنا شده تا در برنامه هفتم به کاهش ۵۰ درصد برسیم که اقدامات برای تحقق آن آغاز شده است.

جان‌باختگان تصادفات بیشتر در کجا فوت می‌شوند؛ صحنه تصادف، حین انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان؟

هادیانفر با اشاره به آمار جانباختگان حوادث رانندگی گفت: ۵۱ درصد از جانباختگان تصادفات در همان صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند، ۶ درصد حین انتقال و ۴۳ درصد در بخش تروما و بیمارستان فوت می‌کنند که باید برای این بخش تمهیدات ویژه‌ای اتخاذ شود.

نقش ۳۲ دستگاه در هدف‌گذاری کاهش مرگ و میر تصادفات/ هدف‌گذاری کاهش ۵۰ درصدی

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ۳۲ دستگاه در حوزه کاهش مرگ و میرهای ناشی از تصادفات نقش دارند، گفت: مطالبه ما این است که این دستگاه‌ها وارد میدان شوند تا بتوانیم به هدف‌گذاری انجام شده که کاهش ۵۰ درصدی طبق قانونی برنامه هفتم است، دست پیدا کنیم.

همکاری پلیس راهور با ۷ دستگاه مختلف

رئیس پلیس راهور فراجا از ارائه بیش از ۷۲ میلیون خدمت در سال جاری از سوی پلیس راهور به مردم خبر داد و گفت: در ایام مختلف این جمع حاضر به اتفاق ۷ دستگاه دیگر به طور شبانه روز در حال انجام وظیفه است و کاری که این دستگاه‌ها انجام می دهند در طول سال تعطیل‌بردار نیست.

در این همایش، رئیس جمعیت هلال احمر، وزیر راه، مسکن و شهرسازی و شماری از فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی حضور دارند.

منبع: ایسنا

465266