رهبر ارزهای دیجیتال مجددا صعود می‌کند؟

بیت کوین در ۲۱ و ۲۴ فوریه به صورت متوالی دچار نوسان نزولی شد و در زمان نگارش این مقاله به ۲۳۱۰۰ دلار رسید.
تصویر رهبر ارزهای دیجیتال مجددا صعود می‌کند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ۲۴ ساعت گذشته به ویژه برای خریداران دلسرد کننده بوده‌است زیرا بیت‌کوین در این مدت بیش از ۱۰۰۰ دلار از دست داده است و حجم معاملات ۱۱ درصد کاهش یافته‌است.

این تصور نزولی در سراسر بازار مشاهده شده است، زیرا بیت کوین حمایت خود را از ۲۳۱۰۰ دلار به مقاومت تبدیل می‌کند. تا عصر روز بیست و چهارم، بیت کوین بسیار بالاتر از مقاومت ۲۳۷۳۹ دلاری خود بود که دلیل حضور خریداران در این بازار بوده‌است.

پیش‌بینی می‌شد که اگر سطوح قیمت از سطح مقاومت ذکر شده بالا نرود، قیمت بیت‌کوین دچار یک روند نزولی خواهد شد. اگر بیت کوین شتاب صعودی نشان می داد، احتمالاً ۲۴۲۶۷ دلار را به چالش می کشید و به سمت ۲۵۰۰۰ دلار می رفت.

تجزیه و تحلیل قیمت این ارز دیجیتال نشان می دهد که اگر توکن بخواهد شتاب صعودی به دست آورد، خریداران باید این سطح را بشکنند. هنگامی که قیمت توکن در روز بیست و چهارم از بالاترین حد خود عبور کرد، سرمایه گذاران می توانند انتظار بازگشتی داشته باشند که می تواند ضررهای این هفته را کاهش دهد.

بیت‌کوین مجددا صعود می‌کند؟

قیمت بیت کوین در حال حاضر ۲۳۱۴۸ دلار است که حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴.۸ میلیارد دلار بوده است. قیمت در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۷ درصد کاهش یافته است و ارزش بازار این ارز دیجیتال در ۴۴۶ میلیارد دلار باقی مانده است.

بیت کوین حمایت خود را در ۲۳۶۰۰ دلار از دست داد اما با موفقیت از سطح ۲۳۱۰۰ دلار برگشت و ۲۳۳۷۵ دلار به عنوان سطح مقاومت بعدی آن در نظر گرفته‌شد. بیت کوین باید از این مقاومت عبور کند و اگر قصد دارد به ۲۴۵۰۰ دلار برسد و در نتیجه به ۲۵۰۰۰ دلار برسد، ۲۴۱۰۰ دلار را با موفقیت بشکند.

اندیکاتورهای RSI و MACD در حال حاضر هنوز در منطقه فروش هستند و سطوح ۲۳۶۰۰ دلار و ۲۳۳۵۰ دلار نقش مهمی در تعیین مسیر کوتاه مدت توکن خواهند داشت. هنگامی که قیمت ها از این سطوح بالاتر رفت، بیت کوین فرصتی برای خرید برای سرمایه گذاران ایجاد می کند که به طور بالقوه تحت یک رالی کوتاه قرار می گیرد.

465064