ما همه پاسداریم

شهردار شهرکرد گفت: سپاه پاسداران نه تنها در یک حوزه نظامی بلکه در حوزه‌های مختلف به موقع مشکلات را شناسایی و احصا و برای رفع آن‌ها ورود پیدا می‌کند.
تصویر ما همه پاسداریم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسین واحدیان در دیدار با فرمانده سپاه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز اظهار داشت: پاسداران برای رسیدن به اهداف والای نظام عاشقانه خدمت می‌کنند که این تنها وظیفه سپاه نیست و همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی صادقانه خدمت کنند و وظایفشان را به نحو احسنت انجام دهند.

وی با اشاره به همراهی مردم شهرکرد با هشتک ما همه پاسدار هستیم، افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری کلمه من پاسدارم یک تهدید برداشت می‌شود اما جمله ما همه پاسداریم در راستای حفظ و صیانت می‌باشد و همه مردم به ویژه در شهرکرد همراهی کردند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه سپاه در کنار مردم و برای مردم خدمت می‌کند، بیان کرد: سپاه پاسداران نه تنها در یک حوزه نظامی بلکه در حوزه‌های مختلف به موقع مشکلات را شناسایی و احصا و برای رفع آن‌ها ورود پیدا می‌کند.

واحدیان ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری نیز تلاش کرده تا بتواند خدمات خوبی به مردم ارائه دهد و در کنار انجام وظایفمان، خادم خوبی برای مردم باشیم.

وی گفت: در بارش‌های اخیر نیز تلاش کردیم تا در حد بضاعتمان خدمات به مردم ارائه دهیم و مسئولان استان هم برای رفع مشکلات در بارش‌ها تلاش کردند و شیرینی نعمت بارش‌های الهی برای همه مردم نمایان شود.

سردار علیمحمد اکبری فرمانده سپاه پاسداران استان نیز در ادامه این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی در دنیا اظهار داشت: بدون شک هیچ قدرتی در دنیا در بُعد نظامی توان مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد چرا که به دستاوردهایی رسیده‌ که در دنیا کم‌نظیر و بی‌نظیر هستند و امروز می‌بینید که دشمنان به ویژه اسرائیل و آمریکا در منطقه جایی ندارند.

وی افزود: در برآوردهای نظامی وقتی معادلات در کنار یکدیگر قرار می‌گیردند می‌بینیم تقارنی بین ما و دشمن نیست و امروز ابر قدرت‌های دنیا به دنبال آن هستند که ضربه نخورند چرا که دشمن از وضعیت دفاعی و نظامی نظام جمهوری اسلامی با خبر است.

فرمانده سپاه پاسداران استان خاطرنشان کرد: برخی کشورها به دنبال انعقاد قرارداد با ایران هستند تا کشتی‌هایشان در دریاهای آزاد با پرچم ایران حرکت کنند چراکه امنیتشان برقرار است.

اکبری با اشاره به بارش‌های اخیر اذعان کرد: در شهرکرد همه امورات بر عهده شهرداری بوده که به خوبی خدمات دهی انجام شد.

منبع: خبر آنلاین

464796