سه امتیاز مهم در بازی خانگی برای صعود

هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی عصر امروز /یکشنبه/ با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که در یکی از مهمترین مسابقات این هفته، پاس همدان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان اترک بجنورد است.
تصویر سه امتیاز مهم در بازی خانگی برای صعود

به گزارش سایت خبری پرسون، شکست هفته قبل پاس مقابل مس سونگون ورزقان تا حدودی فاصله این تیم را برای نزدیک شدن به منطقه صعود بیشتر کرد اما باتوجه به بازی‌های باقی مانده تا پایان لیگ، همچنان این شانس برای سبزپوشان وجود دارد تا با شکست حریفان خود در کورس مدعیان قرار بگیرد.

شاگردان هادی گل محمدی که عجیب‌ترین فصل پاس را به لحاظ مدیریتی و مالی همراهی می‌کنند، در دیدارهای گذشته همواره در نوسان نتیجه گیری قرار داشتند.

تیمی که با وجود مشکلات عدیده توانست ۲۰ امتیاز را از ۱۶ بازی با پنج برد، پنج تساوی و ۶ شکست کسب کند و همچنان امید برای رسیدن به مرحله پلی آف دارند.

سه امتیاز مهم در بازی خانگی

دیدار امروز پاس همدان مقابل اترک بجنورد بسیار حایز اهمیت است به خصوص اینکه پاسی‌ها برای در امان ماندن از خطر سقوط و نزدیک شدن به جمع مدعیان صعود، در میانه جدول قرار گرفته‌اند.

شاگردان هادی گل محمدی هم اکنون با ۲۰ امتیاز رتبه هفتم جدول را در اختیار دارند و کسب هر امتیازی در بازی امروز مقابل اترک بجنورد، جایگاه این تیم را دستخوش تغییرات خواهد کرد.

تیمی که هر هفته به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده، همچنان در حاشیه قرار دارد.

پاس در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند در بهترین حالت ممکن به رده پنجم جدول با تفاضل گل کمتر صعود کند اما شکست یا تساوی در مقابل اترک، اوضاع این تیم را متزلزل می‌کند.

کادر فنی پاس به دلیل کمبود بازیکن، مصدومیت چند مهره کلیدی و داشتن فقط یک دروازه بان در ترکیب خود، با مشکلات عدیده مواجه است و اکنون با شرایط خاص در این بازی خانگی به میدان می‌روند.

شاید شوک مالی حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس مبنی بر پرداخت ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای اعضای تیم پس از بازی امروز بتواند آن‌ها را برای کسب سه امتیاز مهم مسابقه با انگیزه‌تر کند.

اترک به دنبال فرار از منطقه سقوط

حال و روز تیم اترک بجنورد نیز مشابه تیم پاس است با این تفاوت که آن‌ها با ۱۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند و برای اینکه گزینه سقوط در فصل جاری نباشند، باید جایگاه خود را در جدول ارتقا بدهند.

نماینده بجنورد در ۱۵ بازی انجام شده تنها سه برد کسب کرده و با پنج تساوی و ۹ باخت، وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی گروه یک ندارد.

اترکی‌ها این شانس را دارند تا در صورت شکست پاس با یک پله صعود در جدول، خود را به امتیاز تیم‌های میانه جدول نزدیک‌تر کنند.

تیمی که به لحاظ گلزنی از خط حمله خوبی برخوردار است اما خط دفاع آن‌ها به قدری ضعیف عمل کرده که به طور میانگین در هر بازی نزدیک به ۲ گل دریافت داشته است.

این وضعیت هر اندازه که پاس را برای رسیدن به گل با انگیزه‌تر می‌کند اما باید مراقب مهاجمان فرصت طلب اترک به خصوص در ضدحملات احتمالی باشد.

نماینده بجنورد در صورت پیروزی در این دیدار شاید یک پله در جدول لیگ ۲ ارتقا پیدا کند اما شکست در برابر پاس نیز بهترین نتیجه برای سایر حریفان قعرنشین جدول است.

دیدار ۲ تیم پاس همدان و اترک بجنورد از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

464765