نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

شهدای‌حرم شاهچراغ(ع) حیات بخش‌جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گقت: شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) حیات‌ بخش جامعه اسلامی هستند.
تصویر شهدای‌حرم شاهچراغ(ع)  حیات بخش‌جامعه هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ گقت: شهدای حرم‌ شاهچراغ (ع) به‌ جامعه حیات بخشیدند و نیز‌ حضور‌ ولایتمداران در راهپیمایی 22 بهمن با وجود مشکلات تیر‌ خلاصی‌ بر پیکر فتنه‌گران نشانه گرفتند.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی‌ امروز در‌ اختتامیه کنگره شعر‌ سپاه اظهار‌ داشت: از شاعران، هنرمندان ارزشی و ولایی انتظار می‌رود ارزش‌ها را با زبان شعر، رفتار و شیوه‌های هنری تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط‌ کنونی مهم‌ترین عرصه‌ها جهاد تبیین است، افزود: بیشتر افتخارات، عظمت انقلاب اسلامی، بزرگی مردم و نیز حفظ‌ حیات از زبان شعر نشان از ظهور حضرت ولیعر(عج) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: شاعران با پاسداری‌ از انقلاب‌ اسلامی، سنگر مقاومت در برابر‌‌ دفاع از نظام، جهاد در برابر قاتلان، خدمت‌رسانی به زلزله‌، کرونا و نیز افتخار نوکری مردم، حضور در عرصه سازندگی و پاسداری و جهاد تبیین مهم‌ترین وظائف در برابر تحریف دشمنان و حمله گسترده رسانه‌های معاند و پیروی از ولایت و رهبری است.

حاجی صادقی اضافه کرد: پاسداران بدون اسلحه از انقلاب اسلامی پاسداری کرده و در اغتشاشات‌ اخیر نیروهای‌مسلح، بسبجیان و فراجا در مقابل دشمنان که قصد داشتند ایران را سوریه دوم کنند مقاومت و ایستادگی کردند.
وی ابراز داشت: عرضه‌ارزش‌های دینی با زبان شعر به دنیا چرا که انقلاب‌ سنگرها و کلیدهای جهان را یکی پس از دیگری فتح کرده و نیز فرهنگ ایثار شهادت را‌ نهادینه می‌کنند.
نماینده ولی‌ فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم‌ رهبری‌ تأثیر گذار و محوری‌ترین‌ تحول باورها، ارزش‌ها و فرهنگ دینی و اسلامی و نیز احیاء کننده گرایش‌جوانان به ارزش‌های دینی و معنوی است.

464106