پیام معاون گردشگری کشور در روز جهانی راهنمایان گردشگری

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
تصویر پیام معاون گردشگری کشور در روز جهانی راهنمایان گردشگری

به گزارش سایت خبری پرسون، در پیام تبریک علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور آمده است: دوم اسفندماه مصادف با ۲۱ فوریه‌، روزی برای پاسداشت آن بخش از زنجیره ارزش‌آفرین صنعت گردشگری است که صاحب متنوع‌ترین صفات برجسته انسانی و حرفه‌ای هستند، راهنمایان گردشگری، مفسران تاریخ، فرهنگ و میهمان‌دوستی ایرانی.

در تمام سال‌هایی که صنعت گردشگری کشورمان تحت شرایط مختلف فراز و فرودهایی را تجربه کرده است، حضور پیوسته راهنمایان‌مان همواره ملموس و تأثیرگذار بوده است. نقش‌آفرینی راهنمایان در مقاصد گردشگری کشور، چه آن بخش که پیش از این شکل گرفته و چه در مقاصد جدید و نوظهور را نمی‌توان نادیده گرفت.

گردشگری کشور، تلاش‌های بی‌وفقه این بخش از خانواده خویش را ارج می‌نهد و یادآور می‌شود، توسعه این صنعت ارزشمند در گوشه گوشه این سرزمین نیازمند فعالیت حرفه‌ای راهنمایانی است که به خوبی نقش و اثرگذاری مسئولیت خویش را درک کرده‌اند.

ضمن تبریک مجدد این روز به تک تک عزیزان، آرزو داریم چراغ صنعت گردشگری کشور با همبستگی، صبوری و تلاش مضاعف، همواره پرفروغ باشد.

منبع: مهر

463931