آقای شیرازی وقت رفتن است!

فوتبال تهران در دست شیرازی و خانواده گروگان گرفته شده است.
تصویر آقای شیرازی وقت رفتن است!

به گزارش سایت خبری پرسون، برای نوشتن چیزهایی که قرار است بخوانید فقط یک راه وجود دارد و آن نوشتن صادقانه و بی رحمانه است! آن هم خطاب به آدمی که سالهاست در هیات فوتبال حضور دارد. اگر می خواهید بدانید چرا فوتبال ایران از پایه خراب است، باید سراغ جاهایی بروید که نورافکن رسانه ها روی آن قرار ندارد! جایی مثل هیات های استانی فوتبال که همه چیز آنجاست جز رسانه و توجه افکار عمومی!

هیات فوتبال تهران سالهاست گروگان شیرازی شده و راه نجاتی هم انگار نیست! نه نیازی به اثبات تخلفات ایشان است و نه نیازی به صحبت در مورد حجم بالای تخلفات که همه چیز عیان و واضح و آشکار است! مشکل اینجاست که در سالهای اخیر فوتبال آنقدر سمن داشته که یاسمنی به نام شیرازی داخلش مغفول مانده!

و اما خبر بد! نوبت شما به سر رسیده آقای شیرازی! شما می‌توانید در بازدید دوره ای از هیات‌های تابع و جلسات با مدیران و آدم‌های مختلف بگویید که با قدرت جایگاه خود را حفظ می‌کنید. می‌توانید باز هم تاکید کنید نوع انتقادها به شما نخ نما شده!

می‌توانید امیدوار به بحران‌ها و مشکلات بزرگتر از هیات تهران که تاج با آنها رو به رو است باشی! ولی با وجود همه این سرشلوغی ها و کم توجهی ها، بالاخره نوبت رسیدگی به شما و کارنامه جذاب اعمالتان در نهادهای مختلف رسیده است. دیروز که خدمت مدیران فدراسیون بودید و متوجه شدید که میزان نارضایتی تا چه حد زیاد است،گویا عرق تان هم درآمد وقتی فهمیدید که «دوستان» کاملا می دانند!

شاید الان مهدی تاج در یک اشتباه تاریخی عزل جنابعالی را به تعویق بیاندازد، اما پیشنهاد ما به شما این است که قبل از آنکه مجبور شوی، استعفا بده و در خانه به کارهای بدت که فوتبال تهران را به این روز سیاه رسانده فکر کن!

فرهیختگان

463789