برگزاری رزمایش‌ ملی گروه‌های جهادگری‌ عمران و معماری بسیج مهندسی استان فارس

فرمانده سپاه فجر استان فارس‌ گفت: در راستای کمک به محرومان رزمایش‌ ملی گروه‌های جهادگری‌ عمران و معماری بسیج مهندسی از سوی سپاه فجر استان‌ فارس همزمان با سراسر‌ کشور‌‌ برگزار شد.
تصویر برگزاری رزمایش‌ ملی گروه‌های جهادگری‌ عمران و معماری بسیج مهندسی استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: در راستای کمک به محرومان رزمایش ملی گروه‌های جهادگری تخصصی‌حهادگران عمران و معماری بسیج مهندسی‌کشور همراه با اعزام نهادین گروه های جهادی با رمز یا حسین(ع) از 30 بهمن ماه جاری‌ تا 6 اسفند آغاز شد.

سردار یدالله بوعلی پیش از ظهر‌ امروز اظهار داشت: استان فارس یکی از استان‌های پهناور با 44 ناحیه مقاومت و چند یگان امنیتی، 80 رده سپاه به جزء سپاه فجر، 40 هزار عضو مهندس به صورت خلاقانه در این رزمایش‌حضور‌ دارند.

وی خاطر نشان کرد: تشکل‌های خصوصی انبوه سازان با عنوان نذر مهارت در قالب احداث واحدهای مسکونی برای محرومان از جمله برنامه های در درست اجرای این رزمایش است.
ف

رمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: کمک‌های مؤمنانه و معیشتی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، افتتاح مرکز فناوی و خانه نوآوری برای نخستین بار در کشور، آمادگی در عرصه هماهنگی و ساماندهی متخصصان عمران و معماری، مطالبه گری از مسئولان و حل مشکلات از دیگر اهداف رزمایش است.

رییس بسیج عمران و معماری کشور در ادامه این رزمایش فاطمی افزود: نهادینه شدن کارهای جهاد مردمی، حضور 15 هزار مهندس در قالب 150 هزار نفر ساعت، اعتلای عمران و روستا در هزار نقطه کشور، برگزاری نیت اخلاق مهندسی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، افتتاح 30 واحد مسکونی، میز خدمت، تجلیل از مهندسال جهادگر بسیجی، دیدار با خانواده شهدا و ایثاگران از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

محسن‌ قناد‌ زاده بیان داشت: تجلیل از مهندس شهید و جهادگران عرصه محرومان، الگو پذیری از امام علی علیه السلام در خدمت رسانی‌ به محرمان از دیگر اهداف رزمایش است.

463518