صدور احکام قانونی و قاطع در دستگاه قضائی برای مجرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: با تشکیل کمیته مشترک پلیس آگاهی و سیستم قضائی سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر اقدامات خوبی در راستای دستگیری سارقان مسلح و سارقان به عنف در سراسر استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.
تصویر صدور احکام قانونی و قاطع در دستگاه قضائی برای مجرمان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی شمس آبادی در زاهدان اظهار داشت: خوشبختانه با تشکیل کمیته مشترک پلیس آگاهی و سیستم قضائی سیستان و بلوچستان در روزهای اخیر اقدامات خوبی در راستای دستگیری سارقان مسلح و سارقان به عنف در سراسر استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: ما به اتفاق پلیس در همه ساعات شبانه‌روز آمادگی داریم و دستور ورود دادیم تا زمانی که سارقان به مخفیگاه‌های خود می‌روند آنها را غافلگیر کنند که در این راستا در روزهای اخیر تعدادی از سارقان مسلح در استان و تعدادی نیز در خارج استان دستگیر شده‌اند.

وی خوشبختانه پیرو توافقی که با پلیس داشتیم و نیابت‌هایی که به عزیزان انتظامی می‌دهیم و هماهنگی که با خارج استان و دادستان‌های مراکز استان‌هایی دیگری که متهمان آنجا سکونت دارند صورت گرفته، اقدامات خوبی برای دستگیری مجرمان استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.

شمس‌آبادی تصریح کرد: تلاش داریم از طریق صدور احکام قانونی و قاطع در دستگاه قضائی برای این مجرمان جرائم خشن، التیامی بر زخم‌هایی عزیزانی که بستگان خود را از دست داده‌اند ایجاد کنیم و مالباختگان را به سرعت به اموالشان برسانیم.

منبع: تسنیم

463470