بزرگ ترین جواهری تهران با طراحی جواهرات لوکس و خاص

زیبایی استایل تنها به پوشیدن انواع لباس های مارک یا استفاده از انواع کفش و کیف لوکس نیست! بلکه زیبایی استایل زمانی کامل می شود که شما از اکسسوری های مناسب نیز در این جهت استفاده کرده باشید. استفاده از جواهراتی که طراحی بی نظیری دارند، می تواند شما را تبدیل به فردی همه چیز تمام کند! پس بهتر است با بزرگ ترین فروشگاه جواهر با طراحی لوکس و خاص یعنی مجموعه جواهری عبدالهی آشنا شوید.
تصویر بزرگ ترین جواهری تهران با طراحی جواهرات لوکس و خاص

معرفی فروشگاه بزرگ جواهری عبدالهی

جواهری عبدالهی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه عرضه انواع جواهرات خاص، زیبا و لوکس، به عنوان یکی از برترین فروشگاه های جواهر معرفی می شود. این فروشگاه توسط دو تن از بنیانگذاران جوان به نام های حامد عبدالهی و فرشید عبدالهی تاسیس شده و شاید علت این که مدل های بی نقص این مجموعه تماما با متد طراحی روز جهانی جواهرات همخوانی دارد نیز همین موضوع باشد.

فروشگاه بزرگ جواهری عبدالهی در کنار کادری مجرب، ماهر و جوان به طراحی و ساخت انواع جواهرات می پردازد. شما می توانید از طریق این فروشگاه به خرید انواع مدل های جواهر مانند:

  • دستبند
  • گردنبند
  • آویز جواهر
  • گوشواره
  • انگشتر زنانه
  • انگشتر مردانه

بپردازید. طراحی مدرن و کلاسیکی که بر روی جواهرات این مجموعه چیره شده است، نشان دهنده انتخاب درست شماست.

نگاهی به گواهینامه ها و افتخارات این مجموعه

مهم است که به هنگام خرید جواهرات خود، به مجموعه ای معتبر اعتماد کنید و هیچ چیزی مانند گواهینامه ها و افتخاراتی که مجموعه از آن خود کرده است، نمی تواند این اعتبار را به شما نشان دهد. مجموعه عبدالهی در حال حاضر دارای سه ایزو 9001 ، 9202 و 10004 است که به ترتیب کیفیت محصولات مجموعه، نحوه خدمات و قیمت که به شکلی کاملا مناسب ارائه می شود را نشان می دهد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه و مراجعه به بخش "درباره ما"، تصاویر این گواهینامه ها را مشاهده کنید. جواهر عبدالهی می داند که چگونه می توان به جلب اعتماد شما عزیزان پرداخت و دقیقا در همین زمینه نیز قدم برداشته و به خوبی خود را نشان می دهد تا پس از خرید نیز بتواند رضایت شما را با خود به همراه داشته باشد.

جواهرات عبدالهی از چه سنگی ساخته می شوند؟

وقتی صحبت از خاص و لوکس بودن است، پس طراحی ها باید در کنار سنگ هایی انجام شوند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سنگ هایی که مجموعه عبدالهی از آنها برای ساخت جواهرات استفاده می کند از سفیدی و پاکی خالصی برخوردار هستند.

این ویژگی ها باعث می شود تا شما یک تکه جواهر خاص و بی نقص را برای خود به همراه داشته باشید. از طرفی دیگر، جواهرات این مجموعه دارای شناسنامه های معتبر نیز می باشند. این شناسنامه ها نشان می دهند که شما دقیقا از چه سنگی در جواهرات خود بهره می برید و این سنگ برای شما چه ویژگی های مثبتی را به همراه دارد.

معرفی جواهرات مجموعه عبدالهی

حال که از معرفی جواهری عبدالهی عبور می کنید، به سراغ معرفی جواهرات این مجموعه می رویم تا بهتر و عمیق تر با این مجموعه و عملکرد آن آشنا شویم.

آویزهای جواهر

آویزهای جواهر در واقع محصولاتی هستند در دسته بندی گردنبندهای جواهر. این آویزها از یک زنجیر به همراه یک پلاک ساخته شده اند که شما می توانید مدل های فوق العاده جذابی را در فروشگاه جواهری عبدالهی مشاهده کنید.

دستبند های جواهر

بعد از آویزها، نوبت به دستبندهای جواهر می رسد. این دسته از محصولات تولیدی مجموعه عبدالهی یکی از پرفروش ترین جواهرات بوده؛ زیرا طراحی آن ها به گونه ای است که شما قطع به یقین نظیر آنها را در جایی مشاهده نکرده اید.

گوشواره های جواهر

گوشواره ها نیز یکی از انواع اکسسوری های زنانه است که در استایل نقش به خصوصی دارند. گوشواره های موجود در مجموعه عبدالهی دارای انواع مدل های مختلف به همراه طراحی های خاص و لوکسی هستند.

انگشترهای جواهر

انگشترها یکی از بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند به همراه جواهرات با زیبایی دستان خود بپردازند. این دسته از انگشترها می توانند ظاهری خاص را به شما هدیه دهند. برای خرید انگشتر جواهر می توانید به سایت عبدالهی سر بزنید.

گردنبند های جواهر

گردنبندهای جواهر نیز یکی از بهترین انتخاب ها برای زیبایی بالا تنه به هنگام پوشیدن لباس هایی با یقه باز است. تفاوت گردنبندها و آویز ها به اندازه جواهر و همچنین سنگین بودن آن ها است.

جواهرات مردانه

بخشی از محصولات جواهری عبدالهی مختص به مردان است. در این بخش شما می توانید تمامی اکسسوری های مردانه را با طراحی و قیمتی بی نظیر مشاهده کنید.

معرفی شعبات مختلف جواهری عبدالهی

از آنجایی که جواهری عبدالهی در زمینه طراحی و فروش انواع مختلفی از جواهرات به خوبی درخشیده و تا به امروز نیز توانسته در این زمینه مشتریان بسیاری را از آن خود کند، به همین خاطر برای دسترسی ساده افراد به صورت حضوری به این مجموعه، جواهری عبدالهی عملکرد خود را در دو شعبه تقسیم کرده است.

شعبه ارگ تجاری تجریش

  • آدرس: تجریش، ارگ تجاری، طبقه دوم، واحد ۴۱۳ و 438
  • تلفن: 02122396631
  • 09123001902

شعب دنیای جواهر اقدسیه

  • آدرس: اقدسیه، خیابان موحددانش، مجتمع دنیای جواهر، واحد 12 و 17
  • تلفن: 02126119068
  • 09122009543

جواهری عبدالهی در شبکه های اجتماعی

این مجموعه برای این که بتواند دسترسی شما به محصولات را در سریع ترین زمان ممکن میسر کند، فعالیت خود را در شبکه ها اجتماعی نیز راه اندازی کرده است. شما می توانید از طریق اینستاگرام یا تلگرام به راحتی با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و به مشاهده محصولات آن بپردازید.

چرا جواهری عبدالهی را برای خرید جواهرات خود انتخاب کنیم؟

دلایل بسیاری در این بین وجود دارد که نشان می دهد ما چرا باید جواهری عبدالهی را برای خود انتخاب کنیم. از جمله مهم ترین آن ها به شرح زیر هستند:

  • جواهری عبدالهی این زمینه را برای شما مهیا می کنند تا بهترین و خاص ترین جواهرات را برای خود انتخاب کنید.
  • این مجموعه با توجه به بودجه شما، بهترین جواهرات را در اختیارتان قرار می دهد.
  • شما می توانید از بین چندین مدل متنوع، بهترین جواهر را برای خود انتخاب کنید.
  • شما می توانید در هر زمان از شبانه روز به فروشگاه اینترنتی جواهری عبدالهی مراجعه کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.
  • در صورتی که در انتخاب جواهر مورد علاقه خود نیاز به کمک داشته باشید، می توانید از کارشناسان مطرح این مجموعه کمک بگیرید.
  • شما می توانید با انتخاب جواهری عبدالهی، هم به صورت حضوری و م غیر حضوری اقدام به خرید جواهرات مورد علاقه خود کنید.

جواهری عبدالهی جدیدترین مدل ها را در اختیار شما قرار می دهد

مهم است که شما بتوانید جدید ترین مدل های جواهر را برای خود به همراه داشته باشید تا با مد روز پیش بروید؛ پس با انتخاب جواهری عبدالهی می توانید بهترین ها را از آن خود کنید. جواهراتی که در فروشگاه این مجموعه وجود دارند، تمام با استایل زنان و مردان امروزی طراحی شده اند؛ این یعنی شما می توانید هر یک از آنها را با استایل خود به راحتی ست کرده و ظاهری جذاب را برای خود به همراه داشته باشید.

شما همچنین می توانید قبل از خرید، به بررسی تمامی بخش های جواهر مورد علاقه خود بپردازید و همچنین اطلاعاتی را نیز در رابطه با آن مطالعه کنید. جواهری عبدالهی همواره به دنبال ارائه خدماتی است که در انتها به جلب رضایت شما عزیزان ختم می شود.

کلام آخر

جواهری عبدالهی، نامی آشنا و معتبر در حوزه طلا و جواهر است. با انتخاب جواهری عبدالهی می توانید بهترین مدل جواهرات را برای خود در کمترین زمان خریداری کنید. همچنین می توانید با مراجعه حضوری به شعبات مختلف این مجموعه، به صورت حضوری بهترین جواهرات را برای خود خریداری کرده و استایل خود را به همراه آن تکمیل کنید. مجموعه عبدالهی، از این که شما برای خرید جواهرات خود آن ها را انتخاب می کنید، از شما سپاس گزار بوده و همواره سعی بر این دارد تا بهترین جواهرات با طراحی بی نقص را در اختیار شما قرار دهد.

463427