کنسرت «رضا صادقی» برای کمک به زلزله زدگان خوی

گزارشی از کنسرت رضا صادقی در شامگاه سه‌شنبه (۲۵بهمن) در قالب فراخوان «رنگ لبخند ٣» برای همراهی و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی در ادامه آمده است.
تصویر کنسرت «رضا صادقی» برای کمک به زلزله زدگان خوی

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ اوایل بهمن امسال از فراخوان «رنگ لبخند ٣» برای همراهی و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی خبر داده و اعلام کرده بود که قرار است ۲۵ بهمن کنسرتی را در تهران در راستای این فراخوان برگزار کند که تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم این شهر هزینه خواهد شد، این وعده صادقی دیشب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران محقق شد.

این کنسرت با همراهی و استقبال قابل توجه مخاطبان همراه بود. صادقی پس از اجرای قطعه اول گفت: خیلی خوشحالم، خیلی سپاسگزارم و خیلی خدا را شکر می‌کنم که دعوت ما را برای این اتفاق خیلی جذاب و برای خیری که قرار است از قلبمان به مردم خوی برسد، پذیرفتید به افتخار خودتان که آنقدر باحالید یک دست باحال بزنید که مخاطبان با شور و هیجان از ادامه کنسرت استقبال کردند.

وی افزود: من همیشه گفتم که یکی از بزرگترین ستاره‌های روی دوشم این است که حس می‌کنم با همه قلبم، خدا یه جورایی همیشه مرا در آغوش گرفته و با این بودن شما، مطمئن‌ترم از اینکه خدا خیلی محکم‌تر مرا در آغوش گرفته است.

سپس با تشویق ممتد مخاطبان قطعه «عشق تویی» اجرا شد.

یادی از علی انصاریان

صادقی در بخش دیگری از این کنسرت بیان کرد: چند روز پیش سالگرد پرواز یکی از بهترین دوستان من، دوست ۲۰ ساله من، علی انصاریان بود، دوست دارم به افتخارش یک دست بسیار ویژه بزنید، رفتن را قبول ندارم، آدم‌ها در قلب ما هستند، شاید به صورت فیزیکی نبینیمشان اما مثل همیشه دوست دارم این آهنگ را تقدیم کنم اول به علی و بعد شما که انقدر با عشق هستید.

سپس قطعه «نفس» اجرا شد و همزمان فیلم آن که سال‌های گذشته با بازی علی انصاریان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ضبط شده بود، نمایش داده شد و مخاطبان با دیدن این فیلم و تصاویری از انصاریان با هیجان تشویق کردند.

صادقی بعد از اجرای این قطعه اظهارداشت: دوست دارم به افتخار یکی از بهترین و قدرتمندترین زنان این مملکت خانم فاطمه دانشور رئیس موسسه مهرآفرین و عضو اسبق شورای اسلامی شهر تهران یک دست ویژه بزنید.کسی که سال‌های سال افتخار داد به من که همراهش باشم و لطف کرد، مرا پذیرفت و در ماجرا و اتفاق عجیب و غریب خوی نیز مرا همراهی کرد. تا این حس را به آنان ندهیم که تنها ماندند.

سپس قطعه «تو کی هستی» اجرا شد و برخی از مخاطبان با او همراهی و همخوانی کردند.

یه جوری بخونید تا صدامون به خوی بره

سپس قطعه «اون چشات دنیامه نگیریشون ازم» اجرا شد و صادقی در اجرای آن به مخاطبان گفت: باهم بخوانیم؟! اما ازتون خواهش می‌کنم به حرمت ریش سفید من یه جوری بخونید که صدامون تا خود خوی بره؛ مخاطبان نیز با شور و هیجان خاصی این قطعه را با صادقی همخوانی کردند.

وی پس از اجرای قطعه «گمونم» افزود: در این چند روز به همت، محبت و غیرت اعضای بسیار خوب مهرآفرین اتفاقات خوبی افتاد، با یکی از جدی‌ترین اتفاقاتی که خیلی‌ها در ذهنشان نبود، این بود که زیر پای این عزیزان(زلزله‌زدگان خوی) در چادر سرد بود و خیلی ممنونم از اعضای این موسسه که با اندیشه این اتفاق را پیش بردند، خیلی وقت‌ها، خیلی از ماجراها در سرزمین ما پیش می‌آید که با فکر، کمک‌رسانی نمی‌شود و اینکه با فکر دارد اتفاق خوب پیش می‌رود، من اول از خدا خیلی ممنونم و از شما که انقدر لطف کردید به من کمترین اعتماد و لطف کردید، همراهم بودید.

«شانس آخر» و ۳میلیارد هدیه غیرنقدی

این خواننده چند روز گذشته قطعه «شانس آخر» را برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان «لبخند ۳»؛ کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرده بود که در کنسرت نیز این قطعه را اجرا کرد.

صادقی افزود: چند روز پیش من یک آهنگی را تقدیمتان کردم به اسم شانس آخر، (مخاطبان او را تشویق کردند) خداروشکر که دوستش داشتید. در ادامه این قطعه نیز با همراهی و همخوانی مخاطبان اجرا شد.

وی بعد از اجرای این قطعه گفت: یک خبر جذاب به شما بدهم؛ دقیقا در روزی که محبت کردید و فراخوان «رنگ لبخند ۳» را پذیرفتید و گفتیم می‌خواهیم با گرمای قلبمان لحظاتشان (زلزله‌زدگان خوی) را گرم کنیم، با مهر و محبت شما، فقط ۳ میلیارد تومان اقلام غیرنقدی به دست آنان (زلزله‌زدگان خوی) رسید.

این خواننده بعد از اجرای قطعه «به فرض محال» بیان کرد: در این سال‌ها خدا این لطف را به من کرده و این فرصت را به من داده که کنار شما باشم و شما هم این منت را رو سر من گذاشتید که حضور داشته باشید، خیلی خوشحالم که این دوره ریش سفیدی ام با انسان‌هایی همکارم، با افرادی هم لحظه و همراهم که می‌دانند کجا، چگونه و چه اتفاقاتی پیش برود، از همه مهمتر، من همیشه دوست داشتم به ریش سفیدی که برسم، علاوه بر اجرای کنسرت‌هایی در ایران، در کشورهای دیگر هم در کنار ایرانیان و غیرایرانیان باشم و به عنوان نماینده هنر این مملکت، عضو کوچک از ته صف باشم و خیلی سپاسگزارم از موسسه لیما و میلاد ماهین راد که این اتفاق را بسیار ویژه برای من انجام دادند.

منبع: ایرنا

462951