آزادی زنی که 20 سال زندانی خانه مادرش بود

زنی اهل برزیلی بعد ۲۰ سال اسارت ترسناک در خانه مادرش توسط پلیس نجات یافت.
تصویر آزادی زنی که 20 سال زندانی خانه مادرش بود

به گزارش سایت خبری پرسون، روزینالوا داسیلوا ۳۹ ساله، در اسپیریتو سانتو برزیل، در سلولی تاریک که اتاق خوابش بود با پاهای زنجیر شده و دستان بسته پیدا شد. این زن، پس از ۲۰ سال در غل و زنجیر بودن در یک سلول فلزی کثیف در خانه مادرش توسط پلیس برزیل نجات یافت.

کارلوس براگا، رئیس پلیس این منطقه گفت که مادر داسیلوا که نامش فاش نشده است، زمانی که پلیس به محل اقامت او یورش برد و او را دستگیر کردند، تحت تأثیر الکل بود. مردی که نامش به اطلاع عموم نرسیده است نیز بازداشت شد.

ویدیویی عملیات نجات پلیس را نشان می‌دهد که وارد ملک مادر داسیلوا شده و از در فلزی سلول او عبور می‌کنند تا به اتاقی با پنجره کوچکی برسند که این زن ۲۰ سال زندگی خود را در آن گذراند است.

سپس داسیلوا در حالی که زنجیری را که او را به مدت دو دهه از فرار باز می داشت، در دست داشت از خانه خارج شد.

مادر داسیلوا در پاسخ به بیماری روانی ای که سال‌ها پیش به خاطر از دست دادن دو فرزندش با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، او را در خانه حبس کرده بود. مقامات همچنان در حال بررسی این حادثه هستند تا مشخص شود که آیا افراد دیگری در حبس کردن داسیلوا بوده اند یا نه.

پیش از این هم مردی که در گواراتیبا برزیل به مدت ۱۷ سال زن و ۲ فرزند جوانش را در خانه حبس کرده بود، توسط پلیس برزیل بازداشت شده بود. لوئیز آنتونیو سانتوس سیلوا پنهان کردن فریادهای خانواده اش موسیقی پخش می کرد به همین خاطر برای مردم محله به عنوان دی جی شناخته می شد.

مامورانی که به خانه این مرد برزیلی رفتند، وضعیت همسر او و فرزندانش را وحشتناک توصیف کردند و گفتند که سه عضو خانواده به شدت دچار سوءتغذیه و کم آبی شده بودند. به گفته همسایه ها، دو فرزند جوان او به دلیل سوء تغذیه، ۱۰ ساله به نظر می رسیدند.

منبع:روزیاتو

462879