پخش هفتگی «نقد سینما»

یوسف بچاری تهیه‌کننده «نقد سینما» گفت: پخش این برنامه به صورت هفتگی از شبکه چهار ادامه خواهد داشت.

تصویر پخش هفتگی «نقد سینما»

به گزارش سایت خبری پرسون، یوسف بچاری تهیه‌کننده برنامه «نقد سینما» درباره این برنامه که همزمان با چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر پس از دو سال به آنتن تلویزیون بازگشت بیان کرد: این برنامه بعد از ۲ سال به همت سازمان سینمایی سوره دوباره شروع به کار کرد، اساس شکل‌گیری برنامه هم با سازمان سینمایی سوره بود که قدم اول را برای تولید برداشت و با پایان جشنواره فجر هم صحبت‌هایی انجام شد و قرار است «نقد سینما» ادامه داشته باشد.

وی درباره رقابت با «هفت» و اینکه قسمت‌های ویژه جشنواره این برنامه چه بازخوردهایی داشته است اضافه کرد: ما در دل کار بودیم و دیشب هم آخرین برنامه را در ایام جشنواره فجر داشتیم و مخاطبان بهتر می‌توانند در این باره نظر دهند اما در کل بازخوردهای خوبی دریافت کردیم.

بچاری درباره حواشی و چالش‌های این دوره از جشنواره فجر و اینکه چقدر روی برنامه اثر گذاشته است نیز بیان کرد: خدا را شکر به شکلی روان برنامه به تولید رسید و چالش چندانی نداشتیم و اصول مورد نظر خود را همیشه در نظر داشتیم. خوشبختانه در دوره جدید هم گروه فرهنگ و ادب شبکه چهار و هم معاونت سینمایی سازمان سوره خیلی کمک کردند.

وی اضافه کرد: از طرفی ما سعی کردیم روند خود را پیش ببریم، تمام فیلم‌هایی که در قالب جشنواره نمایش داده شدند در «نقد سینما» درباره آنها صحبت کردیم. اگر صاحبان آثار امکان حضور در جشنواره را داشتند در برنامه هم حضور پیدا می‌کردند. در عین حال توانستیم همه فیلم‌های جشنواره را مرور و بررسی کرده و به هر ۲۴ فیلم پرداختیم.

تهیه‌کننده «نقد سینما» درباره نحوه ادامه پخش این برنامه نیز بیان کرد: هنوز شرایط قطعی نیست اما براساس آنچه پیش‌بینی شده قرار است این برنامه همچنان جمعه شب‌ها از شبکه چهار به صورت زنده پخش شود. در یکی دو سال گذشته سیستم اکران و نمایش فیلم دچار رکود و سینما کم‌کارتر شده بود و به همین دلیل تولید برنامه سینمایی هم با مشکلاتی مواجه بود. حالا و برای ادامه برنامه باید ساختار نهایی شکل بگیرد، به ویژه اینکه می‌خواهیم جدی‌تر وارد سینما شویم.

منبع: مهر

462509